Aktuális élménytúráink
Szűrés:
Rendezés: Véletlenszerűen Időrendben Szabadság szerint Karbonlábnyom szerint F.É.M. szerint
Utasszáj
Azt szeretem a legjobban a qalandaros utakon, hogy a jó csapat egy akkora pluszt ad az egyébként is tartalmas programokhoz, ami miatt mindig szívesen fogok veletek utazni, mindegy az úti cél!
Luxemburg egy igazi mesebeli ország, nem csak a tájai és kastélyai miatt, hanem mert hercege is van. Kifejezetten jó volt a társaság. Henri papa szülinapját jövőre is itt ünneplem!
Amikor útban voltunk a legelső szállásra és teljesen ki voltam fáradva, átsétált egy zsiráf és két zebra az úton! Nekem onnantól kis csodavilág volt Kenya és az is marad!
Csodás természeti adottságok és vidék, rengeteg nevetés! Nagyon élveztem ezt a zsákbamacska ötletet, a várakozást is, várom, hogy újra jöhessek majd!
Felejthetetlen élményt adott a téli táj szépsége, a vastag hóval borított fenyvesek, befagyott tavak látványa. Tiszta, csendes, érintetlen természet. Ezt csak átélni lehet!
Örök élmény marad. Mesés tájak, gyönyörű túrák, tökéletes családias társaság. Nagyon kellemes volt, Csongorral jó kapcsolatunk lett. Nagyon jó élmény és örömmel gondolok vissza erre a 4 napra.
Azt kérte a túravezető, hogy írjak pár sort a vendégkönybe, milyen volt számomra ez az út. Hát nem írok! Mindenki vegyen részt ezeken a kihagyhatatlan élményeken és megtudja!
„Független” utazóként ritkán járok irodák útjaira, és sok fenntartásom van velük kapcsolatban, így erre az útra is így indultam el. Nagyon-nagyon kellemeset csalódtam, szuper volt a csapat már az első perctől kezdve, a kisebb surlódások ellenére is, ideális volt a túravezető, és a látnivalókat is kimaxoltuk. A független utazás mellett megtaláltam azt a formát, amire bármikor szívesen benevezek! Nagyon jó volt, köszönöm szépen!
Minden benne volt a három napban, amit bele lehetett rakni, szuperül megszervezett pihentető kiruccanás volt kellemes fáradtsággal minden nap végén. Jó kis csapat volt, remélem még találkozunk!
Hatalmas élmény volt ismét! Rengeteget nevettünk, szuper jó társaság jött össze. Soha nem jöttem volna el Grúziába, ha nem szervezetten jövök. Nagyon jó a dinamikája ennek az útnak is, imádtam minden percét és gyönyörű élményekkel hagyjuk el Grúziát.
Kirándultunk sziklák között, szikla labirintusban. Láttunk csodás várakat, libegőztünk. Nagyon élveztem a felvonulást és jó volt látni a hercegi párt!
Egy másik világba csöppentem (életmód, kultúra). Sokat lehet tanulni a japánoktól (többek között pontosságot, mások iránti tiszteletet, tisztaságot). Jó lenne, ha minél többen jutnának el ebbe a távol-keleti országba!
Életem egyik legjobb élménye volt az, hogy elutazhattam Franciaországba! Hasznos volt nyelvgyakorlás szempontjából is és tetszettek a programok, melyek közül egynéhány olyan hatást gyakorolt rám, amilyenre nem is számítottam volna!
Nagyon jól éreztem magam, Attila tapasztalt és jófej vezető, a csapat nyitott volt és barátságos, a táj gyönyörű, a kaja pedig finom. Minden király volt, köszi!
Számomra a legnagyobb pozitívum az volt, hogy a programok megfelelő arányban voltak összeállítva (város-természet). Minden napra csodás dolgok jutottak, mindig érdemes volt felkelni. Csongi is felkészült volt, a közlekedés, az étkezések és a túra is akadálytalanul folyt, ugyanakkor Csongi be is illeszkedett a csapatba, nem csak a vezetőnk volt. Maximálisan elégedett vagyok, és nagyon örülök, hogy volt lehetőségem részt venni ezen az utazáson.
Kisebb fenntartásokkal viszonyultam █████████hoz, azonban a meglátogatott helyszínek és a jó társaság feledtette minden kezdeti aggodalmamat. Tetszett a szállás felszereltsége és elhelyezkedése, illetve a városok közötti közlekedés. Remélem hamarosan újból részt vehetek egy ehhez hasonló élményekkel teli túrán.
Lenyűgözött, ahogy napról napra megtapasztalhattam, mekkora erővel bír a természet és milyen csodálatos bolygón élünk!
Első közös, szervezett utazásom, nagyon jó benyomást keltett, szuper volt! Köszönöm!
Csodálatos, lenyűgöző, de egyben „megterhelő”. Nehéz feldolgozni azt a rengeteg ízt-hangot-életritmust, ahogy a nagyvárosokban élnek! A vidéki nyugalom és környezet lélegzetelállító volt!
A napok teljesen ki voltak maxolva, mindig volt valami kaland ami feledtette a defekteket, javításokat. Élveztem minden percét, ez volt nekem az igazi AFRIKA ÉRZÉS!
Kedves, nyugodt emberek, finom ételek, gyönyörű természeti látnivalók. Bulgária sokkal többet tud adni, mint egy tengerparti nyaralás. Érdemes mindenkinek kipróbálnia Bulgária tengerparton kívüli látnivalóit is.
A vezetők felkészültsége, a helyek szépsége felejthetetlenné tette ezt a négy élményekben és sirályokban gazdag napot. Mont-Saint-Michel utcácskái, Arromanches pontonjai feledhetetlen élményeket hagytak bennem.
Izland egyszerre gyönyörű, vad és kiszámíthatatlan. Egy idő után már magamat untam, hogy állandóan csak azt mondogattam: „ez gyönyörű, ez mennyire szép” — de egyszerűen tényleg így van, Izlandon nem tudsz úgy körbenézni, hogy ne látnál valami csodát. Nagyon élveztem, ahogy teljesen idegen emberekből kialakult egy csapat, a közös ikonikus lazacos szendvicsek készítése, a sok kaland közben. Jó volt együtt nevetni és sok érdekes emberrel megismerkedni.
Aki a Kaukázusba szeretne jönni és nem veletek jön, az kötözni való bolond!
Mivel Zsákbamacska út volt, túl sok előzetes ismeret, elvárás nem volt. Ennek ellenére szuperül sikerült! A hegymászással túlléptem a korlátaimon!
Szuper csapat jött össze, Emivel is minden király volt, sokat láttunk, nevettünk, iszogattunk, fotóztunk. Ha véletlenül a cudar idő miatt lett volna plusz 1-2 nap, simán élveztem volna, és ez mindent elmond. Köszönöm!
Szebbnél szebb helyeken jártunk, minden fáradtság megérte! De amit kiemelnék az egészből az a túravezetők jófejsége, kedvessége, mindenre odafigyelése! Őszintén mondhatom, hogy eddigi nyaralásaim közül itt voltak a legjobb túravezetők!
Tökéletesen kihasználtuk az utazás minden percét. Szuper volt a szervezés, a kisbuszok, a pontosság, kedvesség. Bármikor eljönnék veletek bárhova! Még így is, hogy Zsákbamacska volt! Ügyesek vagytok, csak így tovább! Jövünk máskor is, vigyázzatok!
Nagyon köszönöm ezt az utat, a szervezést! A legjobb az volt, hogy rövid idő alatt nagyon sok mindent láttam. Elfáradtam, de maximálisan megérte! Várom a következő közös utunkat!
Néhány sztereotípia Franciaországról: tricolor, beret sapka, bagett, croissant, kir royal, alma cider, camembert, csiga zabálás, égbe szökő katedrálisok és a haute couture. Ezeket mind megcsodáltuk, lefotóztuk, megkóstoltuk, kipróbáltuk, némelyiket megvettük és hazahoztuk. És mennyi minden történt még ezen kívül is. Öt csillagos utazás volt. Merci Qalandar!
Japánra igaz: az egyszerűség gyönyörködtet. Egy ország, ahol tökéletesen biztonságban érezheti magát az ember. Egy ország, ahol többet érnek a külsőségeknél a belső értékek.
Qalandarral mindig kalandos és élvezetes az utazás! Javaslom mindenkinek, hogy legalább egyszer próbálja ki veletek! (Utána meg úgyis függővé válik...)
Madeira egy nagyon szép emlék lesz számomra. A rejtélyes ködbe burkolózott hegyek alatt meseszép helyek tárulnak szemeink elé, persze csak ha az időjárás is engedi, mert bármikor jöhet egy monszun mértékű eső, ahogy hétágra sütő napocska is.
Köszönet Attilának, hogy megtapasztalhattuk a bolgár kultúrát, gasztronómiát, csodálhattuk a hegyeket. Vidám csapatunk kitartóan menetelt egyik csodás helyről a másikra.
Különleges élményekkel és új barátságokkal megyek haza, nagyon köszönöm a szervezést, a türelmet és az életre szóló kalandos emlékeket!
Azt szeretem a legjobban a Qalandaros utakon, hogy a jó csapat egy akkora pluszt ad az egyébként is tartalmas programokhoz, ami miatt mindig szívesen fogok veletek utazni, mindegy az úti cél!
A várakozásaimat egyértelműen felülmúlta a túra. Tök jó arányosan voltak a programok, és bár néha túl aktívnak tűnt, valójában örültem, hogy ennyi minden belefért. Emi rendkívül talpraesett és segítőkész volt, első igazi túrája ellenére, mindenre rugalmasan reagált és remélem idővel kicsit jobban belazul majd. :) Évek óta nem sikerült ennyire kiszakadnom az otthoni mókuskerékből, mint most. Hálásan köszönöm!
Túravezetőnk a váratlan helyzeteket is kiválóan kezelte, végig barátságos és segítőkész volt! Jó sok látnivaló volt, nem tudtam volna jobban összeszedni (és olcsóbban!) akkor sem, ha magam szerveztem volna!
Igazi élménykészlet feltöltés volt Qalandar módra: szafarik, vulkán túrák, fürdés az óceánban, alvás a Kilimandzsáró tövében, piknik-ebéd a vízilovak szomszédaságában, móka, kacagás, türelmes, felkészült, segítőkész túravezetők társaságában!
Ez az út egy átverés! Kulturális túrának tűnik, valójában egy álcázott gasztrotúra. Osztriga, kagyló, tenger gyümölcsei, crepes, fondue, café gourmand, cider és a többi francia finomság, amiről még nem is hallottam. Péter magabiztosan kalauzolt minket a francia gasztronómia tengerén. Mi is volt még? Világörökségek, képeslapvárosok, történelmi emlékek, csodás tengerpartok. Végülis semmi különös, csak elugrottam az új barátaimmal Normandiába... Receptre lehetne felírni, mindenkinek ajánlom!
Nagyon jól éreztem magam az egész utazás során. Sok új élménnyel gazdagodtam, megismertem új embereket, új helyeket, ételeket fedeztem fel. Legszívesebben haza sem utaznék, vagy már holnap indulnék is újra egy útra!
Igazi testi-lelki-szellemi felfrissülés volt korona után, Qalandar stílusban: barangoltunk eukaliptusz és paratölgy erdőkben, felkapaszkodtunk Portugália legmagasabb csúcsára, portói borokat kóstolhattunk a Douro partján, hangulatos kisvendéglők teraszán helyi specialitásokat vacsorázhattunk közösen, sok-sok nevetés közepette. Fatimai kegyhelyen imádkozhattunk, Portugália szellemi örökségét ismerhettük meg kastélyok, várak, katedrálisok falai között. Remek program, felkészült, segítőkész, mosolygós túravezetőkkel!
Személy szerint örültem, hogy a zsákbamacska ██████ lett! Pontosan az ilyen fárasztó túrák a jók a párnaposak közül. Egyre jobban szeretek veletek utazni! Köszönöm az élményeket újra és újra!
Nagyon jól éreztem magam, teljesen feltöltött ez az utazás! A napfény, a csapat, a nevetések, a természet, a túravezetők lelkesedése és profizmusa, kedvessége. Ezúttal sem csalódtam a Qalandarban!
Örülök, hogy ilyen remek csapattal egy igazán kalandos Qalandar túrán vehettem részt. Jókedv, móka, kacagás és hát a lenyűgöző nemzeti parkok örökre belopták magukat a szívembe.
Elképesztő tájak, barátságos amerikaiak, jó társaság, közös főzések és mosogatások, fárasztó napok. Ez mind az USA nemzeti parkok kalandtúra. Kihagyhatatlan!
Kiváló szervezés, nagyszerű idegenvezető, szuper program. Az egész Qalandar-élmény igazán emlékezetes és gondolkodás formáló. Köszönöm, hogy részese lehettem!
A kevesebb több! — Ezen az úton tapasztaltam meg, hogy mit jelent „szívet gyönyörködtető” helyeken megállni egy pillanatra, a jelenben lenni, és azt gondolni, hogy megállt az idő, semmi nem számít, csak a szépség, a harmónia és az örökkévalóság.
Utolsó pillanatban döntöttük el, hogy jövünk, mint ahogy az utolsó pillanatban tudtuk meg, hogy hová! Így igazi kiszámíthatatlan meglepetés túra volt, jól elfáradtunk, folytathatjuk legközelebb!
Izgalmas helyek, finom ételek és olyan kulturális kincsek, melyeket feltétlenül meg kell ismerni!
Nagyon köszönjük a sok élményt, felejthetetlen marad!
Életem bakancslistája! Fantasztikus élmény volt, a túra programjai nagyon jól voltak összeállítva! Imádtam minden percét! Nagyon köszönöm!
Sok szép látnivaló a felhők között. Mártózás az óceánban, esőben.
Sikerült bepillantani az egzotikus Kenya mindennapjaiba, megismerni természeti szépségeit és sok-sok mosolygós emberrel találkozni!
Nagyon izgalmas és túrázós volt, ez nekem nagyon tetszett. Megpróbálom jövőre is rávenni anyát, hogy jöjjünk el.
Az egyik legkülönlegesebb ország, ahol valaha jártam! Pozitív értelemben nagyon szélsőséges: egyrészt, mintha néhol most alakulna ki az élet, másrészt nagyon fejlett és kulturált. Csodálatos, lenyűgöző és számos alkalommal lélegzetelállító volt, amit láttam! Klassz volt ennyire közel kerülni a természethez és eltávolodni a civilizációtól.
Ikonikus utazás, amit az unokáimnak is mesélni fogok. Igazi ROAD MOVIE élmény!
Yalvac településén sikerült belekóstolni az igazi vidéki Törökországba! Hosszú út után egy nagyon kellemes szállásra érkeztünk, ahol autentikus környezetben a vendéglátónk zéró angoltudással teljesítette minden kérésünket! Este egy hangulatos zenés-táncos mulatságra keveredtünk, ahol a helyiek szívesen fogadtak és megvendégeltek minket.
Nagyon tetszett az egész út, örülök, hogy el tudtam jönni! Érdekesek voltak a különféle múzeumok és gyönyörű tájakon jártunk, megérte ennyit utazni érte!
Még sosem voltam ilyen városnézős utazáson csoporttal. Első alkalom és maximálisan meg voltam vele elégedve.
Kultúrsokk! Kell egy kis idő, hogy mindezt feldolgozzam. Az emberek szegények, de boldogok! Az állatok sokaságát látni természetes környezetükben felemelő érzés volt!
Nagyon jól éreztem magam és egy jó emlékként fog megmaradni.
Ebben a néhány napban sokat tudhattam meg Bulgáriáról, kevéssé ismert tájakon járhattam, mindezt nyugodt és jól szervezett módon, amit Attila személyiségének és Bulgária iránti szeretetének köszönhetünk. Ez a kis ízelítő kedvet adott, hogy máskor is ellátogassak majd erre a vidékre, ha tehetem.
Annyira jó, hogy van Qalandar! Soha ne hagyjátok abba a túraszervezést! Életre szóló élményt kaptam harmadszor is.
Lezárt élménytúráink
Szűrő: Nincsen Gasztrotúra Kultúrázás Ne mondd el anyunak! Roadtrip Természetjárás Túrázás Vitorlázás Vonatozás