Ajánlataink iskoláknak
Ötletet keresek! Ajánlatot kérek!
Osztály- vagy évfolyamkirándulás? Nyelvszakos, töri- vagy földrajz faktos tanulmányút? Érettségi utáni kalandozás? Csapatépítő kikapcsolódás a tanári karnak…? Az alapításunk óta eltelt években számos megkeresést kaptunk állami, egyházi és alapítványi iskoláktól diákutak szervezésére Európába és azon túlra is. Megtapasztaltuk, hogy minden túránk maradandó hatással van a fiatalokra, kiemelkedően segíti személyiségfejlődésüket és közösségi kötődésüket — legyen szó akár párnapos kárpát-medencei kiruccanásról, akár többhetes fejlődő országbeli tapasztalatszerzésről. Hisszük, hogy élménytúráink eszközül szolgálnak arra, hogy a jövő társadalmát életrevaló, elkötelezett, felelős, egészséges és a mindennapokban is sikeres, aktív polgárok alkossák, akik pozitív változást idéznek elő nemcsak szűkebb, hanem tágabb környezetükben is. Hisszük, hogy a fiataloknak a világon mindenhol aktív szerepet... Tovább kell vállalnia a béke megteremtésében, fenntartásában — és hisszük, hogy ehhez a legjobb módszer, ha minden fiatal személyes tapasztalatok sokaságával kerül közelebb a világ és a világban élők megértéséhez.

Akkor dolgozunk jól, ha — az élménypedagógiai módszertant messzemenően szem előtt tartva — minden programunk alkalmat ad találkozásokra, tapasztalatszerzésre, cselekedve tanulásra, problémamegoldásra, kihívásokra, komfortzónából való kilépésre, határok feszegetésére — de ezzel együtt töltődést, kikapcsolódást és motivációt is jelent a résztvevőknek. Túráink szervezése során kiemelt figyelmet fordítunk a széleskörű fenntarthatóságra az ENSZ által egyhangúlag elfogadott 17 Fenntartható Fejlődési Cél alapján. Látjuk, hogy egyre nagyobb igény mutatkozik az „extrémebb“, vagyis a nyugati kultúrkörön kívül eső iskolai szervezésű programokra: vezettünk már diákcsoportokat Marokkóba, Indiába, Szentföldre, és számos szovjet utódállamba is. Az ilyen megkereséseket mindig nagy örömmel teljesítjük, hiszen az Európán kívüli világ megismertetésével a fent méltatott eredményeket mindennél látványosabban érhetjük el.

Célunk, hogy minden fiatal számára elérhetővé tegyük az úton levés élményét, a megismerés kalandját. Ezért a légi közlekedésből jól ismert fapados modellt alkalmazzuk: mindenhol a legolcsóbb lehetőségeket aknázzuk ki, és a lehető legkevesebb költséggel dolgozunk: nem tartunk fenn drága irodahelységet és ügyfélszolgálatot, nem szerződünk helyi partnerekkel, nem bízzuk másra a repülőjegyek vásárlását — egyszóval semmilyen felesleges kiadásunk nincs, így ezeket nem is kell beépítenünk diákqalandjaink árába. Jól kiismertünk minden olyan lehetőséget, mely a diákok számára kedvezményt jelenthet — és ezeket maradéktalanul ki is használjuk. Így például olcsóbb, akár kimondottan fiataloknak szóló repülőjegyeket tudunk vásárolni, illetve a “földi” költségeken is számos helyen spórolni tudunk a belépőjegyektől kezdve a közlekedésen át egészen a szállásokig. Majd meglátod: több belefér, mint elsőre gondolnád! Tudjuk, hogy a befizetések kezelése és a számlázási igények kielégítése számodra nyűg: ezeket levesszük a válladról, hiszen minden megrendelésnél egyéni, elektronikus jelentkezést, fizetést és számlázást alkalmazunk.

Szemezgess ajánlott diákqalandjaink közül, vagy engedd szabadjára fantáziádat és kérj ajánlatot tőlünk saját elképzeléseid megvalósítására. Ne fogd vissza magad: minden ötletedre kíváncsiak vagyunk!
Ajánlott DiákQalandjaink
Szűrő: Nincsen Európa Európán túl Kárpát-medence
Utasszáj
Zseniálisak vagytok! Nélkületek esélyem sem lett volna ezt a gazdag, tartalmas, jó hangulatú kirándulást összehozni! Nagyon köszönöm Mindnyájatoknak!
Kiválóan éreztem magam, a túravezető nagyon kedves és talpraesett volt, remekül kezelte a váratlan helyzeteket.
Rendkívüli élmény volt a kilátás Abiskonál, illetve a befagyott tó jegén történő túrázás! Nagyon egyedi és felejthetetlen élmény volt a civilizációtól ennyire távol eső részen túrázni és a természet ezer szépségét megcsodálni!
Csodálatos utazás, tele szép élményekkel, helyekkel. Évekig fogok töltekezni belőle és mindig örömmel gondolok majd rá, hogy Törökországban jártam a Qalandarral.
Biztonságos, jól kitalált és szervezett körülmények között léptem ki a komfortzónámból. Tapasztalatszerzésre, közösségépítésre egyaránt nagyon alkalmas!
Aki a Kaukázusba szeretne jönni és nem veletek jön, az kötözni való bolond!
Köszönöm az összes élményt és látnivalót, amit nyújtottatok! Nagyon tetszett, hogy sok mindent láttunk, de mindenről csak a legfontosabbakat, tömören mondta el vezetőnk! Kedvenc élményem a különtúra a Poprád-tótól volt, örök élmény marad!
Én idén is nagyon jól éreztem magam, fantasztikus élményekkel fogok hazatérni. Örültem, hogy hasznosítani tudtam a francia nyelvtudásomat és beleláthattam más emberek mindennapjaiba. Ami szerintem még remek volt az utazásban, hogy nem csak városnéző turisták voltunk, hanem a szabadban is túráztunk kicsit. Látszik, hogy mindig próbáljátok a legtöbbet, legjobbat megadni az utazóknak!
Boldogsággal tölt el, hogy saját bőrömön érezhettem a dualizmus kori szecesszió hangulatát. Köszönöm, hogy megszerveztétek ezt nekünk, enélkül lehet, hogy nem jutottunk volna el ilyen helyekre, ennyire jó tájékoztatással a látotakról!
Izgalmas helyek, finom ételek és olyan kulturális kincsek, melyeket feltétlenül meg kell ismerni!
Tetszett, hogy négy nap alatt három országban is jártunk és megismerhettük azokat!
Ez az utazás nem volt sétagalopp, de cserébe rengeteg különleges élményt nyújtott, olyanokat, melyeket egy szokványos utazási irodától nem kap meg az utazó! A gondosan összerakott program változatos volt, melynek minden percét élveztem!
Tetszett a túra mentalitása, hogy nem az volt a lényeg, hogy minél luxusabb legyen a szállás, hanem minél kevesebb pénzből rengeteg program legyen („low budget”). Sose felejtem el az itt látottakat és szívesen fogok részt venni más Qalandaros túrákon is!
Az egyik legkülönlegesebb ország, ahol valaha jártam! Pozitív értelemben nagyon szélsőséges: egyrészt, mintha néhol most alakulna ki az élet, másrészt nagyon fejlett és kulturált. Csodálatos, lenyűgöző és számos alkalommal lélegzetelállító volt, amit láttam! Klassz volt ennyire közel kerülni a természethez és eltávolodni a civilizációtól.
Kedves, közvetlen helyi emberek, elképzelhetetlen látnivalók, kellemes, vidám útitársak, jól felkészült, segítőkész túravezető tette örökké emlékezetessé egy teljesen más világba való bekukkantás élményét. A fárasztó utazást feledtette az új, egzotikus élmények sokasága.
Kimondottan tetszett, hogy olyan helyeket látogattunk meg, ahová átlagos turistaként nem jutottam volna el, illetve az is, hogy a komoly történelmi témák tökéletes egyensúlyban voltak a könnyedebb programokkal!
Szuper volt, hogy húzott magával a csapat, nem lehetett lustulni, esélyem sem volt bármi fontosat kihagyni! Sokkal jobb így többen, közösségben utazni! Menő a sátoros-autóbérlős megoldás is. A lelki tartalomért külön hálás vagyok, persze ebből sosem elég, hiszen felfoghatatlan helyeken jártunk!
Együttműködő csapat, akik minden kérésemet igyekeztek megoldani — sikerrel! A program változatos és tartalmas volt, örömömre olyan részeket is tartalmazott, amelyek igazi kihívások voltak! Jó szívvel ajánlom az utazási irodát mások számára is!
Életem egyik legjobb élménye volt az, hogy elutazhattam Franciaországba! Hasznos volt nyelvgyakorlás szempontjából is és tetszettek a programok is – melyek közül egynéhány olyan hatást gyakorolt rám, amilyenre nem is számítottam volna.
Sosem kenuztam még, éppen ezért kíváncsian és izgatottan vártam, nem csalódtam! Nagyon szép volt a táj, csodás élményként könyvelem el!
Köszönöm szépen, nagyon élményteli út volt egy szuper csapattal.
Nagyon jónak tartottam, hogy az első napon elmentünk egy hammamba, ezzel a túra elején kiléptünk a komfortzónánkból és egyben kaptunk egy nagyon bensőséges képet arról, ahogyan ez a kultúra működik!
Nagyon jó volt, hogy az Aranykörös nap a végén van az egész utazásnak, mert ha ezzel kezdtük volna, nem biztos, hogy meghozza az ember kedvét, de így pont tökéletesen jött ki! Az pedig szintén nagyon szuper, hogy kevésbé „turistás” helyek is benne vannak a programban!
Első utazásom volt. Fantasztikus élmény volt számomra, óriási élmény! A túravezető felkészültsége, segítőkészsége példamutató volt. A csapat is szuper volt.
Szuper volt a hangulat, jól megszervezték a programokat! Nagyon élveztem!
Sosem voltam még Keleten, de EU-n kívül sem nagyon, ezért eléggé tartottam az úttól. Az első pár nap nehézségein és kultúrsokkján túljutva azonban nagyon-nagyon élveztem! Megtanultam értékelni az angol WC-t, az iható csapvizet és a zuhanyt! Rengeteg gyönyörű, meghökkentő, vicces (néha szomorú) és érdekes helyen jártunk. Külön kiemelném a túra egyik legjobb elemét: bármikor nem tudtunk valamit, vagy csak unatkoztunk, elég volt túravezetőnk nevét kiálltani és egyből ott termett!
Csodálatos élmény volt az egész utazás! A Szentföld a fontos bibliai helyszínek mellett gyönyörű természeti képződményekkel is rendelkezik. Öröm volt ezek közül néhányat megismerni! Ennek az egy hétnek eseményei olyan sűrűek voltak, hogy bőven hagytak feldolgozni valót maguk után!
Izland egy csodálatos sziget, mely túránk során feltárta előttünk természeti szépségeit. Csodálatos tájak, bazaltorgonák, vulkánok, tengerpartok, gleccserek, lagúnák. Viszont nem tipikusan közép-európai az időjárás, ezt vedd figyelembe! :)
Egy rendkívül összeszedett út, ahol még egy váratlan kazah esküvői meghívásnak is helye akad! Jó kedv, lazaság, elképzelhetetlen távok, platzkart, érdeklődő és nyitott helyiek, lehetetlenül kék tavak, posztszovjet hangulat, türkiz mecsetkupolák és biztos útvonal. Az útleírás nem hazudik, minden olyan, amilyennek le van írva. Vagy talán még szebb! Életem útja volt!
A túravezetőnk érdekesen beszélt, csak a lényeges dolgokról. Nem unatkoztam egy percet sem! A Hernádnál tett séta hihetetlen jó volt, akárcsak a Bélai havason, vagy a Magas-Tátrán tettek. A túravezetőnknek is köszönhetően felejthetetlen élményekkel gazdagodtunk! Nagyon köszi!
Sokadik út, de ugyanaz a fantasztikus élmény!
Hihetetlen, hogy milyen sokrétű volt az egész túra! Fantasztikus volt barangolni a csodás természeti helyeken (Holt-tenger, Masszáda, En Avdat Nemzeti Park), nagyon megérintő volt meglátogatni Jézus életének állomásait és borzasztóan érdekes volt megismerni az itteni kultúrát, vallásokat, embereket!
Életreszóló élményekben volt részem, gyönyörű helyeken jártunk; tetszett, hogy egész más kultúrális közegben mozoghattunk. Jó volt a társaság, a túravezető nagyon közvetlen volt, és ez tök jó!
Örülök, hogy bejárhattam a Magyarország határain kívül eső magyarlakta területeket, amelyek nagy történelmi múlttal rendelkeznek, és, hogy része lehettem az itteni falusi vendégszeretetnek! Emellett tetszett , hogy változatosak voltak a programok; művelődtünk, de volt idő a szórakozásra is! Köszönöm az utat, nagyon jól éreztem magam!
Az összhangot emelném ki az utazás és pihenés tekintetében. Szuper volt, hogy keveset autóztunk. A túrázások mennyisége nagyon jó volt, máskor is szívesen vennék részt hasonlón. Nagyon jó ötlet volt, mikor az autópályán a túravezető beszélt a rádióba! Megint nagyon jól éreztük magunkat! Köszönjük Qalandar!
Alapvetően nagyon összeszedett és jól szervezett túra volt, mindenre gondosan figyeltek. Köszönöm az élményt, amit a magyarság Trianon utáni sorsának megismerése adott! Átélve százszor meghatóbb és elgondolkodtatóbb, mint tanulva! Szerintem minden magyarnak végig kellene csinálnia egy hasonló túrát!
A vezetők nagyon közvetlenek voltak és pont eleget beszéltek az adott programokról / helyszínekről. A szállás remek volt, jobb, mint amire számítottam! A túrák szépek voltak és elég idő jutott a szabadidőre is. Nagyon köszönöm a szervezést, hatalmas élmény volt!
Soha nem gondoltam volna, hogy ilyen helyeken fogok járni és nem csak kívülről megcsodálni például egy hegységet, hanem meg is fogom mászni! Így olyan tájakat láttam, amiket csak a neten nézegettem korábban. Köszönöm az élményeket!
A túrák nagyon jól összehozták az osztályközösséget! Én is külön élveztem, mivel nem nagyon szoktam kirándulni. Jól megtaláltuk a közös hangot túravezetőnkkel, innen is hatalmas köszönet neki!
Nem tudom, hányszor mondtam ki az utazás alatt, hogy nem akarok hazamenni, de biztos vagyok benne hogy ötvennél többször! Minden nap nagyon jó volt. A hangulat — ami nagy részben a túravezetőnek köszönhető —, a látnivalók, a túrázások. Régóta vártam ezt az utat, de nem gondoltam volna, hogy ilyen jó lesz. Óriási köszönet! És nem utolsó sorban, le a kalappal. Kevés ember tudná ezt végigvezetni! További sok sikert kívánok az utazási irodának és nagyon remélem, hogy még találkozunk!
Tetszett a közös főzés, valamint az állandó és segítőkész jelenlét, ami ennek ellenére nem volt túlságosan az arcunkba tolva!
Gyönyörű helyszíneken, a Biblia nyomában jártunk, volt idő elmélyülni, lelki élményeket szerezni. A program összeállítása sokoldalú volt, változatos. Kiemelném a közösségi élényt, együtt jó utazni és felfedezni a világot! Túravezetőnk lelkiismeretes, profi vezető, aki mellett biztonságban voltunk!
Köszönöm az élményt, mert nagyon jól éreztem magam! A közösség jól összekovácsolódott a sok program miatt. Különösen tetszett, hogy elegendő szabadidő volt, de amikor együtt voltunk, akkor is jó volt a tempó és nagyon sok mindent láttunk!
Kazahsztán és Üzbegisztán eddig két üres folt volt a fejemben Közép-Ázsiában, utunk után viszont úgy maradnak meg emlékezetemben, mint két nagyon különleges és nem mindennapi ország! Az pedig, hogy a Qalandarral jöhettem, rengeteget adott az élményfaktorhoz, a jó társaságtól kezdve a szuper túravezetésig minden adott volt ahhoz, hogy egy felejthetetlen élményben legyen részem!
Óriási élmény volt, örülök, hogy eljöttem! Nagyon érdekes volt szegényebb, keletiesebb országot látni. Eddig a nyugati országokat preferáltam utazást illetően, de most már mindenképpen szeretnék Keletre többször is ellátogatni, mert ez sokkal érdekesebbnek tűnik!
Nagyon jól szervezett és pontos beosztással lebonyolított túra volt, felkészült túravezetővel. Jó társaság és a jó hangulat végig megvolt! Először voltam a Qalandarral, de nem utoljára!
Az egész út, a magasfokú szervezettséggel fantasztikus volt, gyönyörű helyeken jártunk. Mindemellé Csongi és Áron nagyon kedvesek és segítőkészek voltak, minden látványosságról sok érdékes információt kaptunk, minden kérdésünkre készséggel válaszoltak. Bármikor szívesen utaznék újra velük. Köszönöm az élményt!
Mindenkinek ajánlom, aki a muszlim világot csak a hagyományos „utazási irodás” verzióból vagy a médiából ismeri! Megéri kipróbálni milyen az igazi bazár hangulat, milyen a helyi kaja, mit isznak és hol fürdenek, milyen a vidéki élet, mert erről nem szólnak az úti filmek, ezt személyesen kell átélni!
Tabukat, előítéleteket döntögető út volt!
Lenyűgözött, ahogy napról napra megtapasztalhattam, mekkora erővel bír a természet és milyen csodálatos bolgyón élünk!
Felültünk a buszra — és minden megállónál várt egy új élmény, új hangulat. Színes és sokféle programok, érdekes kultúrákkal ismerkedés. Tetszett, hogy egy héten belül mindegyik arcát megismertem a vidéknek! Köszönöm!
Nem vagyok katolikus, soha nem voltam még zarándoklaton, és ezek után volt mégis hihetetlen élmény számomra a keresztút Jeruzsálemben!
Úgy utaztunk, ahogy én szeretek: nincs légkondis autóbusz, hotel minibárral, hanem platzkart, marsrutka, hostelek...
Az iráni emberek csodálatosak! Kifinomult, méltóságteljes gesztusaik, higgadtságuk és önzetlen vendégszeretetük, nyitottságuk teszi őket különlegessé. Egészen egyedülálló, ahogy itt bánnak a külföldivel, kedvességükért pedig nem várnak ellenszolgáltatást!
Hatalmas élmény volt ismét! Rengeteget nevettünk, szuper jó társaság jött össze. Soha nem jöttem volna el Grúziába, ha nem szervezetten jövök. Nagyon jó a dinamikája ennek az útnak is, imádtam minden percét és gyönyörű élményekkel hagyjuk el Grúziát.
Döbbenetes élmény volt Jeruzsálemben a Via Dolorosa, a keresztút végigjárása! Az esti sötétségben, a többezer éves városban rátalálhattunk Istenre! Az állomásokon saját életünket és tapasztalatainkat állítottuk párhuzamba Krisztus keresztútjával. A Szent Sírhoz érkezve elsírtam magam!
Szeretettel ajánlom mindenkinek, aki utazási irodán keresztül szeretné álmait élménnyé valósítani! Profi szervezés, profi túravezetés, jó hangulat. Köszönöm szépen, hogy veletek élhettem át a Kaukázus nyújtotta látnivalókat, élményeket!
Hatalmas és felejthetetlen élmény volt ez az út! Káprázatos természet, izgalmas és szórakoztató utazás, különleges élmények, a „valódi helyi élet egy szeletének megtapasztalása”. Profi túravezetés, pont jó mennyiségű és érdekes információval; „méltó és igazságos; illő és üdvös” lelki tartalommal (komoly értelemben)!
Nagyon jó volt, hogy ilyen sok helyre eljutottunk és, hogy végre sok kulturális program volt az osztálykiránduláson, nem csak bowling, szabadprogram!
A legjobb ebben az útban szerintem az volt, hogy nem csak a városi látványosságokat néztük meg, hanem túráztunk is. A legjobb túra az volt, amikor felmásztunk a szikla tetejére. Nagyon felszabadító érzés volt lenézni a tengerre ilyen magasságból!
Nagyon tetszettek a kastélyok, elvarázsoltak szépségükkel! A schneeberg-i túrán a kilátás gyönyörű volt, nagyon tetszett, hogy felmentünk a sziklára is. Eszméletlen élmény volt! Utolsó napon az evezés élvezetes volt, főleg, hogy nagyon szeretek evezni és vízközelben lenni, valamint madarakat megfigyelni!
Utazni csak a kövekért, nem éri meg. Itt nem csak köveket láttunk, hanem életet is, lelket is — talán így teljesíti a Qalandar igazán nevének jelentését!
Óriási kultúrsokk, rengeteg olyan dolog, amit még sosem láttam! Életem legjobb napjai közé tartoznak azok a napok, amiket Marokkóban tölthettem. Az biztos, hogy nagyon sok minden átértékelődött bennem, és innentől százszor jobban fogom becsülni azt, hogy egy olyan családba születtem, ahol mindent megkapok, amire szükségem van!
Nem csak egy utat, hanem lelki élményt is adtatok! Látszott, hogy a szervezőknek ez nem egy munka, hanem hivatás! Jó volt kizökkenni a komfortzónából, 15 év után újra sátrazni, megismerni a természetet.
Összességében nagyon tetszett az utazás, nagyon szépek voltak a helyszínek és sok érdekes dolgot is megtudtunk azokról a helyekről, ahol jártunk. A túravezetők nagyon jófejek és segítőkészek voltak, úgy érzem a csapatot sikerült eléggé összehozniuk. Nagyon remélem, hogy a jövőben is jöhetek a túrákra!
Szuperek voltak a programok és a túravezetőnk is családiasan beilleszkedett hozzánk az osztály körébe, ami kifejezetten fontos szerintem.
Az elejétől fogva örültem, hogy Normandiába megyünk, de a várakozásaimat teljes mértékben felülmúlta ez az út! Szerintem az idővel is remekül gazdálkodtunk, mindent kihoztunk belőle, amit lehetett és nem mulasztottunk el egyetlen mesés tájat sem. Összességében egy örök élmény lett Normandia!
Fantasztikus volt az egész út, átfogó képet kaptunk a bejárt helyek történetéből és mai szerepükről. Rengeteg kedvenc élményt szereztem, akár Masszáda erődjére, Boldogmondások hegyére, vagy a Holt-tengerre gondolok! Egy életre való utazás részese lehettem!
Ami az indulás előtt egy jól hangzó program volt, életérzéssé vált! Megmutattátok, milyen is az élet a saját komfortzónámon kívül és újraértékeltem a kitartás és az alázat fogalmát miközben csodáltam a sok gyönyörűséget ami körbevett minket!
Svájc csodálatosan szép ország, ezt most bebizonyította ez a pár nap amit itt töltöttünk. Köszönöm, hogy részese lehettem ennek a változatosan szép utazásnak! Nagyon jól szervezett túrák, városlátogatások, fantasztikus panoráma kísérte az egész utazást!
Azért szeretem a Qalandar túráit, mert mindig van bennük kaland és izgalom! A marokkói út egy igazán sokszínű utazás volt, tele gasztro, kulturális, történelmi és vallási élményekkel. Sok új, érdekes dolgot tanulhattam az út során és szuper embereket ismerhettem meg mindeközben!
Köszönjük ezt a pár napot, nagyon jó kirándulás volt!
Lappföldet látni kell és megélni az általa nyújtott élményeket! Az érintetlen természet szépsége beszippantja az embert és feltölti energiával.
Különleges élményekkel és új barátságokkal megyek haza, nagyon köszönöm a szervezést, a türelmet és az életre szóló kalandos emlékeket!
Életreszóló élmény volt, nagyon köszönöm a sok élményt! Nem hallottunk felesleges információkat, rengeteg megindító, elgondolkodtató ténnyel szembesültünk. Nagyon sokat jelent, hogy a magyar történelem bizonyos fordulópontjainak helyét meglátogattuk, hiszen így sokkal jobban átérezhetőek a történtek! Megismertem a határon túli magyarok helyzetét, sokat tanultam, abszolút pozitív élmény marad! Főleg mivel mindezt jó hangulatú közösségben tehettem!
Szuper volt, hogy ezalatt a 12 nap alatt Közép-Ázsia hány arcát ismerhettük meg! Talán az egyik legváltozatosabb, legsokrétűbb és mégis legkoherensebb utazás amelyen voltam.
Sok szép dolgot láttunk, mindenhol megfelelő mennyiségű időt töltöttünk, a buszos út sem volt túl megterhelő. Érdekes volt Luxembourg is: szerintem jó, hogy egy másik kultúrába is betekintést nyerhettünk.
Eldönthetetlen, hogy ilyen kedvesek az iráni emberek, vagy ilyen sok a titkosügynök...
A program nagyon jól volt összeállítva, mindenre volt idő. Reggel kényelmesen, nyugodtan indultunk, nem kellett hajnalban kelni. A délutáni programok sem húzódtak el késő estig, nyugodtan tudtunk vacsorázni, beszélgetni egymással. A csapat is szuper volt, a programok elégségesek és a terveknek megfelelően zajlottak. Öröm volt, hogy keveset kellett buszozni, jól volt összeállítva a program.
Mindennel elégedett voltam és úgy érzem ezzel az utazással teljesen kikapcsolódtam és lelkileg felkészültem a rám váró érettségire! Köszönöm, hogy megismerhettem egy teljesen más kultúrát és a miénktől különböző életstílust! Ezek a tapasztalatok nagyon mély benyomást tettek rám! Úgy hiszem, ez egy örök élmény marad számomra és köszönöm, hogy volt lehetőségem eljutni Afrikába!
Nagyon örülök, hogy eljöhettem, mert magamtól biztos nem jutottam volna el odáig, hogy 23°C-os levegő mellett megfürödjek a 15°C-os vízben a Kravica-vízeséseknél...
Szerintem az egész utazás teljes értékű volt. Ezen kívül megfizethető is, ami nagyon fontos de legalább ennyire ritka is. A szállások is tökéletesek voltak, diákoknak pont megfelelőek.
Ezt az utat a túravezető személye miatt választottam, nekem ő az eddigi legjobb túravezető a Qalandarnál. Felkészült, minden utasra egyformán figyel, együtt tartja a csapatot, saját élményekkel, érzésekkel fűszerezi mondanivalóját. Kevés autózás, megfelelő arányban összeállított program, nem volt rohanás, helyette iszonyatos mennyiségű élmény, páratlan kolostorok, fantasztikus ízek.
Most hazamegyek, és kell egy-két nap, hogy feldolgozzam a rengeteg élményt és látnivalót, elhelyezzem magam térben és időben. Tartalmas, mozgalmas volt!
Szép helyeken jártunk, olyanokon amiket magamtól nem biztos, hogy meglátogatnék.
Hát Budapest és Normandia nem egymás szomszédságában állnak... de maga az utazás és a végtelen buszút is jól telt. Csodálatos helyeken jártunk, kaptunk egy gyorstalpalót Normandiából. Gyakoroltuk a franciát, hihetetlen gótikus katedrálisokat láttunk (mindegyik „Notre Dame“ volt), és persze élményekkel, barátokkal gazdagodtam. Ja, és éljen Luxembourg is, az különleges volt!
Életem meghatározó élménye, ha nincs sarki fény, a túra önmagában is olyan csodákat nyújt, amiket látni kell és átélni! Szuper volt a csapat, köszönet mindenért!
A túra kiválóan rávilágított a Kelet és Nyugat közötti kulturális, gazdasági különbségekre. A látottak után jelentősen felértékeltem saját életkörülményeimet és lehetőségeimet!
Kiváló szervezés, nagyszerű idegenvezető, szuper program. Az egész Qalandar-élmény igazán emlékezetes és gondolkodás formáló. Köszönöm, hogy részese lehettem!
Minden szuperül meg volt szevezve. Minden percre pontosan működött. A programban leírtak megvalósultak. Mindent meg lehetett beszélni Csongiékkal, ha bármi igény felmerült. Abszolút segítőkészek voltak. Nagyon jó volt a túra és a szervezés.
Elképesztően szép helyeken járhattunk és az autózás során is végig gyönyörű volt a táj! Eléggé szürreális élmény volt „mínuszokban”, sapkában, hóesésben, a természetes hőforrásokban üldögélni!
Izland egyszerre gyönyörű, vad és kiszámíthatatlan. Egy idő után már magamat untam, hogy állandóan csak azt mondogattam: „ez gyönyörű, ez mennyire szép” — de egyszerűen tényleg így van, Izlandon nem tudsz úgy körbenézni, hogy ne látnál valami csodát. Nagyon élveztem, ahogy teljesen idegen emberekből kialakult egy csapat, a közös ikonikus lazacos szendvicsek készítése, a sok kaland közben. Jó volt együtt nevetni és sok érdekes emberrel megismerkedni.
Nagyon szimpatikusak voltak a túravezetők, viccesek. Tetszett, hogy nem a kényelem volt a legfőbb cél, hanem az, hogy minél több dolgot láthassunk! (Kényelemmel sem volt baj...) Sokféle, változatos programokon vehettünk részt, felkészült vezetőkkel!
Ilyen egy ízig-vérig élménytúra! Meseszerű volt... Csodás tájak, „trógerbárányok”, régi slágerek éneklése vezetés közben a barátságos útitársakkal, sarki fény csodálás, esti tespedés egy igazi melegvizű forrásban, közös főzés, majd jókedvű logisztikázás, hogy mindenki egy konyhában elférve együtt vacsorázhasson és lazacos szendvics minden mennyiségben!
Nagyon örülök, hogy teljesen új földrészre utaztunk, új kultúrát ismertünk meg. Örültem, hogy önállóan felfedezhettük a medinák sűrűjét, mindezt biztonságban! Nagyon jó volt a társaság, a túravezető tök laza és könnyen azonosult velünk. Tetszett a szállások hangulata. Kellemesen csalódtam, mivel sok rosszat hallani Marokkóról! Köszönöm!
A sok márciusi túra közül éppen ezt - bár a többi is érdekelt - a túravezető személye miatt választottam, nekem ő az eddigi legjobb túravezető a Qalandarnál. Felkészült, minden utasra egyformán figyel, együtt tartja a csapatot, saját élményekkel, érzésekkel 'fűszerezi' mondanivalóját. Kevés autózás, megfelelő arányban összeállított program, nem volt rohanás, helyette iszonyatos mennyiségű élmény, páratlan kolostorok, fantasztikus ízek.
Nekem nagyon tetszett. Már voltam Franciaországban, de egy teljesen más oldalát ismerhettem meg. Rengeteg élményt vihetek haza!
Egyensúly a természet és a kultúra között, az utópisztikus Nur-Szultantól az ősi Kíváig. Érdekes időutazás a Kelet, a Nyugat, a szovjet idők és a Selyemút ideje között!
Köszönöm Csongornak és Áronnak, hogy végzős évemben még egyszer részt vehettem egy újabb megismételhetetlen utazáson. Ti vagytok a legjobbak!
Élménydús, sokszínű, hatalmas terület, végletek országa.
Ofőként hatalmas segítség volt a túravezető munkája, (alapos, áldozatos, gondoskodó) jelenléte! Örültem, hogy könnyen megtalálta a hangot a diákokkal és türelemmel viselte nyavajgásukat is!
Soha nem gondoltam, hogy a téli táj szépségeit és a természet munkáját ennyire sokoldalúan meg lehet ismerni ilyen rövid idő alatt, ilyen kis területen. Gyönyörű volt!
Nagyon jó volt a túra, izgalmas, bármilyen akadályba ütköztünk, túravezetőnk rugalmasan és humorosan kezelte, könnyűszerrel megoldotta! Közvetlen volt velünk, épp megfelelő mennyiséget beszélt. Nagyon jól éreztem magam, fantasztikussá tette az osztálykirándulásunkat!
Nagyon-nagyon jó volt! Én előzetesen végig „Ukrajna-ellenes” voltam és nem támogattam, hogy oda menjünk, de egy pálforduláson mentem keresztül és egyszerűen imádtam az egészet! Minden nap teljesen más volt, minden nap láttunk valami teljesen új dolgot és kalandos volt az egész! Köszönöm!
Az egész utazás egy nagy élmény volt: tetszettek a programok, gyönyörű helyeken jártunk, a partraszállás helyszínei pedig egészen különleges hangulatot hagytak bennem!
Az utazás alatt többször kiléptem a komfortzónámból, ami nagyon jól esett nekem!
Csodás napokat tölthettünk el Bulgáriában! Jó volt élvezni még egy kicsit az igazi telet, a túrát a hegyekben, a hófödte fenyvesek felett. Ugyanakkor a déli terület arca, könnyedsége, borai is magával ragadtak. Ahogy túravezetőnk személyisége, Bulgária iránti lelkesedése és szeretete is. Köszönöm szépen a felejthetetlen élményeket!
Kíváló túra volt, nagyon jól éreztem magam. Nagyon jó csapat gyűlt össze, minden korosztály megtalálta a közös hangot.
Jézus nyomán járva megérintett a természet és a kultúra, az emberek és a történelem, a vallások és a hit. Köszönöm mindezekre a lehetőséget!
Nagyon jó volt, hogy a túravezető eszméletlen jól fel volt készülve minden szituációra, minden tökéletesen meg volt szervezve, teljesen akadálymentes utunk volt! Remek összhangban volt a kirándulások és a kulturális programok mennyisége. Személy szerint nagyon élveztem! Most pánikszerűen elhagyom a lapot...
A marokkói úton egyáltalán nem azt kaptam, amire számítottam - százszor többet! Fantasztikusan sokszínű ország, barátságos emberek nagy vendégszeretettel, szuper élmények és csodás látnivalók. A társaság nyitott, közvetlen, vidám - ugyanígy a túravezető is!
Mint mindig, most is remekül megtervezett, megszervezett és levezényelt utazás volt. Élményeket vártam, de ennél sokkal többet kaptam! A Qalandarral a világ végére is szívesen utaznék!
Összeszedett volt a szervezés, sok dolgot láttunk, de maradt idő szabadprogramokra is. Kedvenceim a túrák voltak, nagyon tetszett, mennyire kalandosak voltak.
Sok kellemes meglepetéssel szolgált. Az épületek szebbek, az utcák tisztábbak, az emberek kedvesebbek, mint vártam! Lányoknak a kendő — néha csador — viselése türelmet igénylő kihívás, ugyanakkor újabb lehetőség kiegészítő-kollekciónk bővítésére!
Jó volt így megindítani a nyarat! Gyönyörű helyeken jártunk, gyönyörű időben, remek társasággal. Köszönöm!
A lappföldi túra felér egy túlélő-táborozással. A gyönyörű tájak és a sarki fény látványa azonban felülír minden nehézséget és megpróbáltatást! Felejthetetlen élmény volt!
Amikor megérkeztünk Betlehembe a társaság egészét egy csodás érzés fogta el, hosszú volt a sor, de ahogy egyre közeledtünk a Jászolhoz mindenki egyre jobban izgult, hatalmas hitélmény volt, mindenki meghatva távozott!
Nekik már szerveztünk DiákQalandokat
Óbudai Árpád Gimnázium
Békásmegyeri Veres Péter Gimnázium
Szabó Lőrinc Kéttannyelvű Ált. Isk. és Gimn.
Patrona Hungariae Katolikus Iskolaközpont
Budai Ciszterci Szent Imre Gimnázium
Prohászka Ottokár Katolikus Gimnázium
Budai II. Rákóczi Ferenc Gimnázium
Szent Angéla Ferences Ált. Isk. és Gimn.