Ajánlataink iskoláknak
Ötletet keresek! Ajánlatot kérek!
Osztály- vagy évfolyamkirándulás? Nyelvszakos, töri- vagy földrajz faktos tanulmányút? Érettségi utáni kalandozás? Csapatépítő kikapcsolódás a tanári karnak…? Az alapításunk óta eltelt években számos megkeresést kaptunk állami, egyházi és alapítványi iskoláktól diákutak szervezésére Európába és azon túlra is. Megtapasztaltuk, hogy minden túránk maradandó hatással van a fiatalokra, kiemelkedően segíti személyiségfejlődésüket és közösségi kötődésüket — legyen szó akár párnapos kárpát-medencei kiruccanásról, akár többhetes fejlődő országbeli tapasztalatszerzésről. Hisszük, hogy élménytúráink eszközül szolgálnak arra, hogy a jövő társadalmát életrevaló, elkötelezett, felelős, egészséges és a mindennapokban is sikeres, aktív polgárok alkossák, akik pozitív változást idéznek elő nemcsak szűkebb, hanem tágabb környezetükben is. Hisszük, hogy a fiataloknak a világon mindenhol aktív szerepet... Tovább kell vállalnia a béke megteremtésében, fenntartásában — és hisszük, hogy ehhez a legjobb módszer, ha minden fiatal személyes tapasztalatok sokaságával kerül közelebb a világ és a világban élők megértéséhez.

Akkor dolgozunk jól, ha — az élménypedagógiai módszertant messzemenően szem előtt tartva — minden programunk alkalmat ad találkozásokra, tapasztalatszerzésre, cselekedve tanulásra, problémamegoldásra, kihívásokra, komfortzónából való kilépésre, határok feszegetésére — de ezzel együtt töltődést, kikapcsolódást és motivációt is jelent a résztvevőknek. Túráink szervezése során kiemelt figyelmet fordítunk a széleskörű fenntarthatóságra az ENSZ által egyhangúlag elfogadott 17 Fenntartható Fejlődési Cél alapján. Látjuk, hogy egyre nagyobb igény mutatkozik az „extrémebb“, vagyis a nyugati kultúrkörön kívül eső iskolai szervezésű programokra: vezettünk már diákcsoportokat Marokkóba, Indiába, Szentföldre, és számos szovjet utódállamba is. Az ilyen megkereséseket mindig nagy örömmel teljesítjük, hiszen az Európán kívüli világ megismertetésével a fent méltatott eredményeket mindennél látványosabban érhetjük el.

Célunk, hogy minden fiatal számára elérhetővé tegyük az úton levés élményét, a megismerés kalandját. Ezért a légi közlekedésből jól ismert fapados modellt alkalmazzuk: mindenhol a legolcsóbb lehetőségeket aknázzuk ki, és a lehető legkevesebb költséggel dolgozunk: nem tartunk fenn drága irodahelységet és ügyfélszolgálatot, nem szerződünk helyi partnerekkel, nem bízzuk másra a repülőjegyek vásárlását — egyszóval semmilyen felesleges kiadásunk nincs, így ezeket nem is kell beépítenünk diákqalandjaink árába. Jól kiismertünk minden olyan lehetőséget, mely a diákok számára kedvezményt jelenthet — és ezeket maradéktalanul ki is használjuk. Így például olcsóbb, akár kimondottan fiataloknak szóló repülőjegyeket tudunk vásárolni, illetve a “földi” költségeken is számos helyen spórolni tudunk a belépőjegyektől kezdve a közlekedésen át egészen a szállásokig. Majd meglátod: több belefér, mint elsőre gondolnád! Tudjuk, hogy a befizetések kezelése és a számlázási igények kielégítése számodra nyűg: ezeket levesszük a válladról, hiszen minden megrendelésnél egyéni, elektronikus jelentkezést, fizetést és számlázást alkalmazunk.

Szemezgess ajánlott diákqalandjaink közül, vagy engedd szabadjára fantáziádat és kérj ajánlatot tőlünk saját elképzeléseid megvalósítására. Ne fogd vissza magad: minden ötletedre kíváncsiak vagyunk!
Ajánlott DiákQalandjaink
Szűrő: Nincsen Európa Európán túl Kárpát-medence
Utasszáj
A program nagyon jól volt összeállítva, mindenre volt idő. Reggel kényelmesen, nyugodtan indultunk, nem kellett hajnalban kelni. A délutáni programok sem húzódtak el késő estig, nyugodtan tudtunk vacsorázni, beszélgetni egymással. A csapat is szuper volt, a programok elégségesek és a terveknek megfelelően zajlottak. Öröm volt, hogy keveset kellett buszozni, jól volt összeállítva a program.
A lappföldi túra felér egy túlélő-táborozással. A gyönyörű tájak és a sarki fény látványa azonban felülír minden nehézséget és megpróbáltatást! Felejthetetlen élmény volt!
Szuperek voltak a programok és a túravezetőnk is családiasan beilleszkedett hozzánk az osztály körébe, ami kifejezetten fontos szerintem.
Ezt az utat a túravezető személye miatt választottam, nekem ő az eddigi legjobb túravezető a Qalandarnál. Felkészült, minden utasra egyformán figyel, együtt tartja a csapatot, saját élményekkel, érzésekkel fűszerezi mondanivalóját. Kevés autózás, megfelelő arányban összeállított program, nem volt rohanás, helyette iszonyatos mennyiségű élmény, páratlan kolostorok, fantasztikus ízek.
Rendkívüli élmény volt a kilátás Abiskonál, illetve a befagyott tó jegén történő túrázás! Nagyon egyedi és felejthetetlen élmény volt a civilizációtól ennyire távol eső részen túrázni és a természet ezer szépségét megcsodálni!
Soha nem gondoltam volna, hogy ilyen helyeken fogok járni és nem csak kívülről megcsodálni például egy hegységet, hanem meg is fogom mászni! Így olyan tájakat láttam, amiket csak a neten nézegettem korábban. Köszönöm az élményeket!
Hát Budapest és Normandia nem egymás szomszédságában állnak... de maga az utazás és a végtelen buszút is jól telt. Csodálatos helyeken jártunk, kaptunk egy gyorstalpalót Normandiából. Gyakoroltuk a franciát, hihetetlen gótikus katedrálisokat láttunk (mindegyik „Notre Dame“ volt), és persze élményekkel, barátokkal gazdagodtam. Ja, és éljen Luxembourg is, az különleges volt!
Élménydús, sokszínű, hatalmas terület, végletek országa.
Összességében nagyon tetszett az utazás, nagyon szépek voltak a helyszínek és sok érdekes dolgot is megtudtunk azokról a helyekről, ahol jártunk. A túravezetők nagyon jófejek és segítőkészek voltak, úgy érzem a csapatot sikerült eléggé összehozniuk. Nagyon remélem, hogy a jövőben is jöhetek a túrákra!
Kíváló túra volt, nagyon jól éreztem magam. Nagyon jó csapat gyűlt össze, minden korosztály megtalálta a közös hangot.
Izland egyszerre gyönyörű, vad és kiszámíthatatlan. Egy idő után már magamat untam, hogy állandóan csak azt mondogattam: „ez gyönyörű, ez mennyire szép” — de egyszerűen tényleg így van, Izlandon nem tudsz úgy körbenézni, hogy ne látnál valami csodát. Nagyon élveztem, ahogy teljesen idegen emberekből kialakult egy csapat, a közös ikonikus lazacos szendvicsek készítése, a sok kaland közben. Jó volt együtt nevetni és sok érdekes emberrel megismerkedni.
Kiválóan éreztem magam, a túravezető nagyon kedves és talpraesett volt, remekül kezelte a váratlan helyzeteket.
Soha nem gondoltam, hogy a téli táj szépségeit és a természet munkáját ennyire sokoldalúan meg lehet ismerni ilyen rövid idő alatt, ilyen kis területen. Gyönyörű volt!
Nagyon jó volt, hogy a túravezető eszméletlen jól fel volt készülve minden szituációra, minden tökéletesen meg volt szervezve, teljesen akadálymentes utunk volt! Remek összhangban volt a kirándulások és a kulturális programok mennyisége. Személy szerint nagyon élveztem! Most pánikszerűen elhagyom a lapot...
Lenyűgözött, ahogy napról napra megtapasztalhattam, mekkora erővel bír a természet és milyen csodálatos bolgyón élünk!
Csodás napokat tölthettünk el Bulgáriában! Jó volt élvezni még egy kicsit az igazi telet, a túrát a hegyekben, a hófödte fenyvesek felett. Ugyanakkor a déli terület arca, könnyedsége, borai is magával ragadtak. Ahogy túravezetőnk személyisége, Bulgária iránti lelkesedése és szeretete is. Köszönöm szépen a felejthetetlen élményeket!
Nagyon jó volt, hogy az Aranykörös nap a végén van az egész utazásnak, mert ha ezzel kezdtük volna, nem biztos, hogy meghozza az ember kedvét, de így pont tökéletesen jött ki! Az pedig szintén nagyon szuper, hogy kevésbé „turistás” helyek is benne vannak a programban!
Életreszóló élményekben volt részem, gyönyörű helyeken jártunk; tetszett, hogy egész más kultúrális közegben mozoghattunk. Jó volt a társaság, a túravezető nagyon közvetlen volt, és ez tök jó!
Nekem nagyon tetszett. Már voltam Franciaországban, de egy teljesen más oldalát ismerhettem meg. Rengeteg élményt vihetek haza!
Első utazásom volt. Fantasztikus élmény volt számomra, óriási élmény! A túravezető felkészültsége, segítőkészsége példamutató volt. A csapat is szuper volt.
Életem meghatározó élménye, ha nincs sarki fény, a túra önmagában is olyan csodákat nyújt, amiket látni kell és átélni! Szuper volt a csapat, köszönet mindenért!
Az összhangot emelném ki az utazás és pihenés tekintetében. Szuper volt, hogy keveset autóztunk. A túrázások mennyisége nagyon jó volt, máskor is szívesen vennék részt hasonlón. Nagyon jó ötlet volt, mikor az autópályán a túravezető beszélt a rádióba! Megint nagyon jól éreztük magunkat! Köszönjük Qalandar!
Én idén is nagyon jól éreztem magam, fantasztikus élményekkel fogok hazatérni. Örültem, hogy hasznosítani tudtam a francia nyelvtudásomat és beleláthattam más emberek mindennapjaiba. Ami szerintem még remek volt az utazásban, hogy nem csak városnéző turisták voltunk, hanem a szabadban is túráztunk kicsit. Látszik, hogy mindig próbáljátok a legtöbbet, legjobbat megadni az utazóknak!
A sok márciusi túra közül éppen ezt - bár a többi is érdekelt - a túravezető személye miatt választottam, nekem ő az eddigi legjobb túravezető a Qalandarnál. Felkészült, minden utasra egyformán figyel, együtt tartja a csapatot, saját élményekkel, érzésekkel 'fűszerezi' mondanivalóját. Kevés autózás, megfelelő arányban összeállított program, nem volt rohanás, helyette iszonyatos mennyiségű élmény, páratlan kolostorok, fantasztikus ízek.
Lappföldet látni kell és megélni az általa nyújtott élményeket! Az érintetlen természet szépsége beszippantja az embert és feltölti energiával.
A legjobb ebben az útban szerintem az volt, hogy nem csak a városi látványosságokat néztük meg, hanem túráztunk is. A legjobb túra az volt, amikor felmásztunk a szikla tetejére. Nagyon felszabadító érzés volt lenézni a tengerre ilyen magasságból!
Szép helyeken jártunk, olyanokon amiket magamtól nem biztos, hogy meglátogatnék.
Az egyik legkülönlegesebb ország, ahol valaha jártam! Pozitív értelemben nagyon szélsőséges: egyrészt, mintha néhol most alakulna ki az élet, másrészt nagyon fejlett és kulturált. Csodálatos, lenyűgöző és számos alkalommal lélegzetelállító volt, amit láttam! Klassz volt ennyire közel kerülni a természethez és eltávolodni a civilizációtól.
Nagyon örülök, hogy eljöhettem, mert magamtól biztos nem jutottam volna el odáig, hogy 23°C-os levegő mellett megfürödjek a 15°C-os vízben a Kravica-vízeséseknél...
Mint mindig, most is remekül megtervezett, megszervezett és levezényelt utazás volt. Élményeket vártam, de ennél sokkal többet kaptam! A Qalandarral a világ végére is szívesen utaznék!
Jó volt így megindítani a nyarat! Gyönyörű helyeken jártunk, gyönyörű időben, remek társasággal. Köszönöm!
Svájc csodálatosan szép ország, ezt most bebizonyította ez a pár nap amit itt töltöttünk. Köszönöm, hogy részese lehettem ennek a változatosan szép utazásnak! Nagyon jól szervezett túrák, városlátogatások, fantasztikus panoráma kísérte az egész utazást!
Ilyen egy ízig-vérig élménytúra! Meseszerű volt... Csodás tájak, „trógerbárányok”, régi slágerek éneklése vezetés közben a barátságos útitársakkal, sarki fény csodálás, esti tespedés egy igazi melegvizű forrásban, közös főzés, majd jókedvű logisztikázás, hogy mindenki egy konyhában elférve együtt vacsorázhasson és lazacos szendvics minden mennyiségben!
Nem tudom, hányszor mondtam ki az utazás alatt, hogy nem akarok hazamenni, de biztos vagyok benne hogy ötvennél többször! Minden nap nagyon jó volt. A hangulat — ami nagy részben a túravezetőnek köszönhető —, a látnivalók, a túrázások. Régóta vártam ezt az utat, de nem gondoltam volna, hogy ilyen jó lesz. Óriási köszönet! És nem utolsó sorban, le a kalappal. Kevés ember tudná ezt végigvezetni! További sok sikert kívánok az utazási irodának és nagyon remélem, hogy még találkozunk!
Csodálatos utazás, tele szép élményekkel, helyekkel. Évekig fogok töltekezni belőle és mindig örömmel gondolok majd rá, hogy Törökországban jártam a Qalandarral.
Ami az indulás előtt egy jól hangzó program volt, életérzéssé vált! Megmutattátok, milyen is az élet a saját komfortzónámon kívül és újraértékeltem a kitartás és az alázat fogalmát miközben csodáltam a sok gyönyörűséget ami körbevett minket!
Az egész út, a magasfokú szervezettséggel fantasztikus volt, gyönyörű helyeken jártunk. Mindemellé Csongi és Áron nagyon kedvesek és segítőkészek voltak, minden látványosságról sok érdékes információt kaptunk, minden kérdésünkre készséggel válaszoltak. Bármikor szívesen utaznék újra velük. Köszönöm az élményt!
Életem egyik legjobb élménye volt az, hogy elutazhattam Franciaországba! Hasznos volt nyelvgyakorlás szempontjából is és tetszettek a programok is – melyek közül egynéhány olyan hatást gyakorolt rám, amilyenre nem is számítottam volna.
Köszönöm Csongornak és Áronnak, hogy végzős évemben még egyszer részt vehettem egy újabb megismételhetetlen utazáson. Ti vagytok a legjobbak!
Az elejétől fogva örültem, hogy Normandiába megyünk, de a várakozásaimat teljes mértékben felülmúlta ez az út! Szerintem az idővel is remekül gazdálkodtunk, mindent kihoztunk belőle, amit lehetett és nem mulasztottunk el egyetlen mesés tájat sem. Összességében egy örök élmény lett Normandia!
Elképesztően szép helyeken járhattunk és az autózás során is végig gyönyörű volt a táj! Eléggé szürreális élmény volt „mínuszokban”, sapkában, hóesésben, a természetes hőforrásokban üldögélni!
Sok szép dolgot láttunk, mindenhol megfelelő mennyiségű időt töltöttünk, a buszos út sem volt túl megterhelő. Érdekes volt Luxembourg is: szerintem jó, hogy egy másik kultúrába is betekintést nyerhettünk.
Nagyon jól szervezett és pontos beosztással lebonyolított túra volt, felkészült túravezetővel. Jó társaság és a jó hangulat végig megvolt! Először voltam a Qalandarral, de nem utoljára!
Izland egy csodálatos sziget, mely túránk során feltárta előttünk természeti szépségeit. Csodálatos tájak, bazaltorgonák, vulkánok, tengerpartok, gleccserek, lagúnák. Viszont nem tipikusan közép-európai az időjárás, ezt vedd figyelembe! :)
Az egész utazás egy nagy élmény volt: tetszettek a programok, gyönyörű helyeken jártunk, a partraszállás helyszínei pedig egészen különleges hangulatot hagytak bennem!
Felültünk a buszra — és minden megállónál várt egy új élmény, új hangulat. Színes és sokféle programok, érdekes kultúrákkal ismerkedés. Tetszett, hogy egy héten belül mindegyik arcát megismertem a vidéknek! Köszönöm!
Sokadik út, de ugyanaz a fantasztikus élmény!
Szerintem az egész utazás teljes értékű volt. Ezen kívül megfizethető is, ami nagyon fontos de legalább ennyire ritka is. A szállások is tökéletesek voltak, diákoknak pont megfelelőek.
Nekik már szerveztünk DiákQalandokat
Szent Angéla Ferences Ált. Isk. és Gimn.
Budai II. Rákóczi Ferenc Gimnázium
Prohászka Ottokár Katolikus Gimnázium
Újbudai József Attila Gimnázium
Budai Ciszterci Szent Imre Gimnázium
Szentendrei Ferences Gimnázium
Patrona Hungariae Katolikus Iskolaközpont
Óbudai Árpád Gimnázium
Békásmegyeri Veres Péter Gimnázium
Szabó Lőrinc Kéttannyelvű Ált. Isk. és Gimn.