„Veszélyes dolog kilépni az ajtón, Frodó. Csak rálépsz az Útra, és ha nem tartod féken a lábadat, már el is sodródtál, ki tudja, hová.” Zsákos Bilbó
Aktuális élménytúráink
Szűrés:
Rendezés: Időrendben Szabadság szerint Karbonlábnyom szerint F.É.M. szerint
Utasszáj
Jól kezdődött — és minden nap egyre jobb lett! Mindig volt valami, ami új volt, amikor már azt hittem, nem akarok több buddhista templomot látni, akkor is kiderült, hogy de, igen! Mindig többet kaptam, mint amire számítottam, az is lenyűgözött, amiről nem hittem, hogy érdekelni fog!
Különleges élményekkel és új barátságokkal megyek haza, nagyon köszönöm a szervezést, a türelmet és az életre szóló kalandos emlékeket!
Csodás természeti adottságok és vidék, rengeteg nevetés! Nagyon élveztem ezt a zsákbamacska ötletet, a várakozást is, várom, hogy újra jöhessek majd!
Soha nem gondoltam, hogy a téli táj szépségeit és a természet munkáját ennyire sokoldalúan meg lehet ismerni ilyen rövid idő alatt, ilyen kis területen. Gyönyörű volt!
Személy szerint örültem, hogy a zsákbamacska ██████ lett! Pontosan az ilyen fárasztó túrák a jók a párnaposak közül. Egyre jobban szeretek veletek utazni! Köszönöm az élményeket újra és újra!
Csodálatos, lenyűgöző, de egyben „megterhelő”. Nehéz feldolgozni azt a rengeteg ízt-hangot-életritmust, ahogy a nagyvárosokban élnek! A vidéki nyugalom és környezet lélegzetelállító volt!
Teljes mértékben elvarázsolt az Olümposz hegy szépsége! Nagyon tetszett, hogy végig gyönyörű kilátás volt a tengerre, a hegycsúcsra, a völgyre. Sokszor ez adott erőt továbbmenni és persze a kiváló társaság akik segítettek, buzdítottak és akikkel együtt nevettünk!
Felejthetetlen élményt adott a téli táj szépsége, a vastag hóval borított fenyvesek, befagyott tavak látványa. Tiszta, csendes, érintetlen természet. Ezt csak átélni lehet!
Köszönöm ezt az élménydús utazást, ahol végig érezni lehetett az odafigyelést és a biztonságot!
Irán sok kellemes meglepetéssel szolgált. Az épületek szebbek, az utcák tisztábbak, az emberek kedvesebbek, mint vártam! Lányoknak a kendő — néha csador — viselése türelmet igénylő kihívás, ugyanakkor újabb lehetőség kiegészítő-kollekciónk bővítésére!
Profi módon összerakott, élménydús négy nap volt ez a túra, amelyhez erőt adott a jó társaság, a finom görög ételek. A túra végét pedig remekül megoronázta a káprázatos kilátás a hegytetőről, majd a tengerparti csobbanás.
Azt szeretem a legjobban a Qalandaros utakon, hogy a jó csapat egy akkora pluszt ad az egyébként is tartalmas programokhoz, ami miatt mindig szívesen fogok veletek utazni, mindegy az úti cél!
Aki a Kaukázusba szeretne jönni és nem veletek jön, az kötözni való bolond!
Kuba minden elvárásomat kipipálta — sőt, még olyan meglepetéseket is tartogatott, amik miatt életem egyik legkedvesebb Qalandaros útjává vált! A túra tökéletesen vegyítette a várost a természettel, a tengerpartos pihenést az édesvizi kalandokkal. Kuba ezerarcú, legyen szó az emberekről, koktélokról vagy az ételekről — mégis úgy érzem, mi majdnem mindet megismerhettük szuper túravezetőnk segítségével. Vinales völgye és La Habana pezsgő élettel teli hangulata mindig is felejthetetlen emlék marad számomra.
Elképesztően szép helyeken járhattunk és az autózás során is végig gyönyörű volt a táj! Eléggé szürreális élmény volt „mínuszokban”, sapkában, hóesésben, a természetes hőforrásokban üldögélni!
Ami az indulás előtt egy jól hangzó program volt, életérzéssé vált! Megmutattátok, milyen is az élet a saját komfortzónámon kívül és újraértékeltem a kitartás és az alázat fogalmát miközben csodáltam a sok gyönyörűséget ami körbevett minket!
Csodálatos önismereti kaland volt! Gyönyörű tájak, állatok és társaság; remek, minőségi szervezés! Köszönjük az élményeket!
Életem meghatározó élménye, ha nincs sarki fény, a túra önmagában is olyan csodákat nyújt, amiket látni kell és átélni! Szuper volt a csapat, köszönet mindenért!
Megkóstoltunk mindent, amiről fogalmunk sem volt, mi az; utaztunk mindennel, ami mozgott, és egész jól megtanultunk bazárban alkudni!
Az iráni emberek csodálatosak! Kifinomult, méltóságteljes gesztusaik, higgadtságuk és önzetlen vendégszeretetük, nyitottságuk teszi őket különlegessé. Egészen egyedülálló, ahogy itt bánnak a külföldivel, kedvességükért pedig nem várnak ellenszolgáltatást!
Izland egy csoda, megérte minden perc amit itt tölthettem egy nagyon jó csapattal, kedves és jófej, laza túravezetőkkel, kedves túra barátokkal.
Utolsó pillanatban döntöttük el, hogy jövünk, mint ahogy az utolsó pillanatban tudtuk meg, hogy hová! Így igazi kiszámíthatatlan meglepetés túra volt, jól elfáradtunk, folytathatjuk legközelebb!
Lenyűgözött, ahogy napról napra megtapasztalhattam, mekkora erővel bír a természet és milyen csodálatos bolygón élünk!
Gyerekkori vágyam volt ez az egyiptomi utazás. Köszönöm, hogy lehetővé tettétek! Ismét egy úti filmben éreztem magam!
Hatalmas élmény volt ismét! Rengeteget nevettünk, szuper jó társaság jött össze. Soha nem jöttem volna el Grúziába, ha nem szervezetten jövök. Nagyon jó a dinamikája ennek az útnak is, imádtam minden percét és gyönyörű élményekkel hagyjuk el Grúziát.
Remek túravezető, kivételesen remek társaság! Ezt a „nyaralást” nem kell napokig kipihenni, mert minden fáradalom ellenére feltöltött!
„Független” utazóként ritkán járok irodák útjaira, és sok fenntartásom van velük kapcsolatban, így erre az útra is így indultam el. Nagyon-nagyon kellemeset csalódtam, szuper volt a csapat már az első perctől kezdve, a kisebb surlódások ellenére is, ideális volt a túravezető, és a látnivalókat is kimaxoltuk. A független utazás mellett megtaláltam azt a formát, amire bármikor szívesen benevezek! Nagyon jó volt, köszönöm szépen!
Japánra igaz, az egyszerűség gyönyörködtet. Az ország, ahol tökéletesen biztonságban érezheti magát az ember. Az ország, ahol többet érnek a külsőségeknél a belső értékek.
Soha nem kaptam még ilyen komplex élményt egy utazáson belül. Mókás (és kevésbé pazarló) a közös főzés és jól összekovácsolja a csapatot. A hangulat nagyon jó volt, vidám vezetőink együtt mozogtak a csoporttal. Izland a leglenyűgözőbb ország, ahol valaha jártam.
Régi álmom volt eljutni ebbe a régióba és megtapasztalni azokat a hatalmas és emlékezetes élményeket amiket ez az út adott. Köszönöm Nektek!
Minden nagyon szervezetten történt, nagyon tetszett, hogy a tömegközlekedést használtuk. Segítőkész, azonnal problémákat megoldó kísérőink voltak. Bízom benne, hogy egészségem engedi és tudok még veletek utazni. További jó munkát!
Kisebb fenntartásokkal viszonyultam █████████hoz, azonban a meglátogatott helyszínek és a jó társaság feledtette minden kezdeti aggodalmamat. Tetszett a szállás felszereltsége és elhelyezkedése, illetve a városok közötti közlekedés. Remélem hamarosan újból részt vehetek egy ehhez hasonló élményekkel teli túrán.
Izgalmas helyek, finom ételek és olyan kulturális kincsek, melyeket feltétlenül meg kell ismerni!
Ismét egy felejthetetlen túrán vettünk részt, kaptunk az ókori világ titkaiból ízelítőt, leereszkedtünk a piramisok mélyére, hajókáztunk a Níluson, részesei lettünk Kairó pezsgő életének!
Örök emlék lesz a Fudzsinál látott misztikus hangulatú Szengen-dzsi, az Arany Pavilon ragyogása és a varázslatos Fushimi Inari! Hosszú időre feltöltődött a lelkünk a sok szépséggel!
A vietnámi konyha nem lett a kedvencem, és az állandó dudálással járó közlekedési káoszok nem fognak hiányozni, de egy igazán színes és változatos országból kaptunk ízelítőt. Aki még kicsi volt, vagy vagy nem élt a rendszerváltás előtt, annak ez az út egy jó lehetőség, hogy Ho Si Minh- és Lenin-szobrot, kommunista jelképeket, fegyelmezett embereket lásson és beleszagoljon egy nálunk már elmúlt világba. Kihagyhatatlan lehetőség ez az időutazásra.
Egy másik világba csöppentem (életmód, kultúra), sokat lehet tanulni a japánoktól (többek között pontosságot, mások iránti tiszteletet, tisztaságot). Jó lenne, ha minél többen jutnának el ebbe a távol-keleti országba!
Tabukat, előítéleteket döntögető út volt!
Ismerősöm ajánlásával jelentkeztem az útra. Nekem tetszett minden. Először voltam veletek, de nem utoljára! Köszönök mindent!
Nagyon megfogott a thai emberek hagyománytisztelete és vallásossága, mely átszövi a mindennapi életük apró részleteit is!
Nagyon örültem ennek az útnak. Végre olyan időpont volt, amire el tudtam jönni, és az úti cél is megfelelő volt, mert ide régóta vágytam. Szuperek vagytok, mindent nagyon jól kezeltek, lazák vagytok és jó társaság. Főleg az esti bulikhoz!
Nagyon jól szervezett, felépített út volt! Rengeteg, változatos élménnyel gazdagodtunk, testközelből ismerhettük meg a helyi embereket, életüket, illetve természeti- és épített csodáikat.
Ilyen egy ízig-vérig élménytúra! Meseszerű volt... Csodás tájak, „trógerbárányok”, régi slágerek éneklése vezetés közben a barátságos útitársakkal, sarki fény csodálás, esti tespedés egy igazi melegvizű forrásban, közös főzés, majd jókedvű logisztikázás, hogy mindenki egy konyhában elférve együtt vacsorázhasson és lazacos szendvics minden mennyiségben!
Ismét egy helyszín, ahova a Qalandar nélkül nem jutottam volna el: Kuba. Olyan város, mint Havanna nincs még egy a világon. A különböző stílusú házak, gyönyörű régi autók, utcai zenészek és kedves helyiek teszik felejthetetlenné a havannai napokat. A következő napokban mégis sikerült felülmúlni ezt az élményt a trópusi esőerdő vízesései alatti fürdéssel és a hegyen-völgyön át lovaglással. Persze a dohanyfarmot szivarkóstolóval és a fehérhomokos pálmafás tengerpartot is meg kell említeni...
Ismételten egy magas színvonalú profin megszervezett, élményekben gazdag túrán vehettem részt általatok. Nyaralásként gondoltam a túrára induláskor, de a végére sokkal többet kaptam! A két hét alatt kapott rengeteg élmény hatására úgy érzem egy csipetnyi Thaiföldet örökre megőrzök a szívemben!
A kubai utazás egyszerűen zseniális volt! Nagyon jó volt a szürke, hideg, morcona európai télből megérkezni a kellemesen meleg Kubába. A hely sokszínűsége tökéletesen megmutatja, mennyire sokféle ember van, és ez a sokszínűség mennyire jó tud lenni. Köszönöm a Qalandarnak, hogy megmutatta nekem ezt a csodás országot, és hogy a programok összetétele miatt megismerhettük a helyi kultúrát, volt városnézés, strandolás, természetjárás — és minden ami kellhet egy tökéletes utazáshoz! Mindenképpen szeretnék újra elmenni!
Rendkívüli élmény volt a kilátás Abiskonál, illetve a befagyott tó jegén történő túrázás! Nagyon egyedi és felejthetetlen élmény volt a civilizációtól ennyire távol eső részen túrázni és a természet ezer szépségét megcsodálni!
Pontosan arról szólt, amit szerettem volna megnézni, megtapasztalni Japánban: finom ételek, nyüzsgő nagyvárosok, gyönyörű vidék, ismeretlen-érdekes szokások. Bepillanthattam ebbe a távoli, de vonzó világba, és minden percét és mozzanatát imádtam!
Azt szeretem a legjobban a qalandaros utakon, hogy a jó csapat egy akkora pluszt ad az egyébként is tartalmas programokhoz, ami miatt mindig szívesen fogok veletek utazni, mindegy az úti cél!
A Qalandaros túrák azért jók, mert mindig tudod, mire számíthatsz, de ez nem jelenti azt, hogy a spontaneitás kiveszne. Mindent meg lehet beszélni, változtatni... — ez az, amiért sokan visszatérő utasaitok vagyunk!
Tökéletesen kihasználtuk az utazás minden percét. Szuper volt a szervezés, a kisbuszok, a pontosság, kedvesség. Bármikor eljönnék veletek bárhova! Még így is, hogy Zsákbamacska volt! Ügyesek vagytok, csak így tovább! Jövünk máskor is, vigyázzatok!
Kedves, közvetlen helyi emberek, elképzelhetetlen látnivalók, kellemes, vidám útitársak, jól felkészült, segítőkész túravezető tette örökké emlékezetessé egy teljesen más világba való bekukkantás élményét. A fárasztó utazást feledtette az új, egzotikus élmények sokasága.
Lappföldet látni kell és megélni az általa nyújtott élményeket! Az érintetlen természet szépsége beszippantja az embert és feltölti energiával.
Mivel Zsákbamacska út volt, túl sok előzetes ismeret, elvárás nem volt. Ennek ellenére szuperül sikerült! A hegymászással túlléptem a korlátaimon!
Eldönthetetlen, hogy ilyen kedvesek az iráni emberek, vagy ilyen sok a titkosügynök...
Vietnámmal kapcsolatban: — Ha azt hiszed káosz a közlekedés a lakhelyeden, akkor menj el Vietnámba. — Ha azt érzed kis lakásban élsz, menj, nézd meg hogy élnek Vietnámban. — Ha tudod melyik a legjobb vietnámi étterem a városban, egyél egy sarki kifőzdében Vietnámban. — Ha tetszik vagy érdekel az ázsiai kultúra, a munka iránti alázat, nézd meg hogy élnek Vietnámban, itt legalább el tudod olvasni a szavakat és ismerősek lesznek a számok is!
Ezt az utazást filmre kellett volna venni teljes egészében, mert annyira érdekes és izgalmas volt! Áron nagyszerű vezető, a szervezés pedig kiváló (mint mindig)!
Első hátizsákos túrám volt az egyiptomi. Hatalmas élménycsomag volt számomra!
A kevesebb több! — Ezen az úton tapasztaltam meg, hogy mit jelent „szívet gyönyörködtető” helyeken megállni egy pillanatra, a jelenben lenni, és azt gondolni, hogy megállt az idő, semmi nem számít, csak a szépség, a harmónia és az örökkévalóság.
Kuba, ahova még visszajövünk! Legalábbis ezzel a mondattal zártuk a túrát, hiszen egy csodálatos útban volt részünk. Az ezer színben pompázó házfalak, elképesztően finom koktélok és a fehér homokos szigeti tengerpart hangulatát nem lehet elfelejteni, ahogy a helyiek vendégszeretetét sem. Örömteli kisugárzásuk és vidámságuk inspiráló volt — sokminden átértékelődik az emberben ilyenkor... A túra kifejezetten változatos, a hegyi vízesésben való fürdőzés és pálmafák közötti autózás mellé belefért sok egyéb mellett egy lovastúra és egy dohányültetvény-látogatás is. Mindezt kellemes 30 fokban. Köszönöm Qalandar, hogy ismét életre szóló élményeket szerezhettem!
Nagyon jó hegy az Olümposz, kaptatós erdei út visz felfelé, amihez edzettség és kitartás kell, aztán kiér a Múzsák fennsíkjára ahonnan lassan látható lesz a csúcs, ami egy „kis” mászással érhető el. A sziklás, köves szakasz ijesztő, de nem veszélyes!
Hitelesek és nagyon tisztességesek vagytok. Bárhova, bármikor szívesen elmennék veletek!
Ez volt a jubileumi 10. utam a Qalandrral. Most sem csalódtam semmiben. Tökéletesen azt kaptam, amit vártam.
Amíg lentről nézed a meredek falat benned van a félsz. De, ha elindulsz, akkor lépésenként fog elpárologni a félelem s csak az élmény és a szép kilátás marad!
Első túrám volt a Qalandarral és bár nem láttuk a vágyott északi fényt, felejthetetlen élmény volt. Köszönet érte!
Gondosan felépített programot kaptunk ismételten tőletek. Számomra egy fekete-fehér film érzését keltette az utazás eleje, amely napról napra a programok érdekességével és minőségével egyenesen arányosan egy speciális effektekkel teletűzdelt színes filmmé vált!
A lappföldi túra felér egy túlélő-táborozással. A gyönyörű tájak és a sarki fény látványa azonban felülír minden nehézséget és megpróbáltatást! Felejthetetlen élmény volt!
Nagyon jó hétvégi kiruccanás, remekül összerakott program! Kiváló teljesítménytúra, biztonságos környezetben! A túravezetők felkészültek, tapasztaltak, jó közösséget építettek a túra végére. Az Olümposz lenyűgöző, isteni élmény!
Az egyik legkülönlegesebb ország, ahol valaha jártam! Pozitív értelemben nagyon szélsőséges: egyrészt, mintha néhol most alakulna ki az élet, másrészt nagyon fejlett és kulturált. Csodálatos, lenyűgöző és számos alkalommal lélegzetelállító volt, amit láttam! Klassz volt ennyire közel kerülni a természethez és eltávolodni a civilizációtól.
Nagyon izgalmas és túrázós volt, ez nekem nagyon tetszett. Megpróbálom jövőre is rávenni anyát, hogy jöjjünk el.
Izland egyszerre gyönyörű, vad és kiszámíthatatlan. Egy idő után már magamat untam, hogy állandóan csak azt mondogattam: „ez gyönyörű, ez mennyire szép” — de egyszerűen tényleg így van, Izlandon nem tudsz úgy körbenézni, hogy ne látnál valami csodát. Nagyon élveztem, ahogy teljesen idegen emberekből kialakult egy csapat, a közös ikonikus lazacos szendvicsek készítése, a sok kaland közben. Jó volt együtt nevetni és sok érdekes emberrel megismerkedni.
Lezárt élménytúráink
Szűrő: Nincsen Gasztrotúra Kultúrázás Ne mondd el anyunak! Roadtrip Természetjárás Túrázás Vitorlázás Vonatozás