„Nagyon örülök, hogy erre a túrára eljöhettem, szerintem életem végéig mesélni fogom!” Utasszáj
Aktuális élménytúráink
Szűrés:
Rendezés: Időrendben Szabadság szerint Karbonlábnyom szerint F.É.M. szerint
Utasszáj
A csillogás és fény városából a csodálatos hegyek országába. Ez így egy tökéletes kombó.
Megkóstoltunk mindent, amiről fogalmunk sem volt, mi az; utaztunk mindennel, ami mozgott, és egész jól megtanultunk bazárban alkudni!
Felhőkarcolók, sivatag, „Grand Canyon”, tenger, Wadi, pálmafák, stb. Egyszerűen nem találtam rá szavakat, annyira gyönyörű helyeken jártunk! Nagyon jól el van találva az egyensúly a városba mászkálás és természeti szépségek között!
Azt szeretem a legjobban a Qalandaros utakon, hogy a jó csapat egy akkora pluszt ad az egyébként is tartalmas programokhoz, ami miatt mindig szívesen fogok veletek utazni, mindegy az úti cél!
Hihetetlenül szuper volt felmászni a sivatagban egy homokdűnére, ott ücsörögni és beszélgetni az óriási telihold alatt! Nálatok jobb társaságot nem tudtam volna elképzelni erre az útra, régen nevettem már ennyire sokat!
Csodás természeti adottságok és vidék, rengeteg nevetés! Nagyon élveztem ezt a zsákbamacska ötletet, a várakozást is, várom, hogy újra jöhessek majd!
Gondosan felépített programot kaptunk ismételten tőletek. Számomra egy fekete-fehér film érzését keltette az utazás eleje, amely napról napra a programok érdekességével és minőségével egyenesen arányosan egy speciális effektekkel teletűzdelt színes filmmé vált!
Kisebb fenntartásokkal viszonyultam ███████hoz, azonban a meglátogatott helyszínek és a jó társaság feledtette minden kezdeti aggodalmamat. Tetszett a szállás felszereltsége és elhelyezkedése, illetve a városok közötti közlekedés. Remélem hamarosan újból részt vehetek egy ehhez hasonló élményekkel teli túrán.
A Qalandaros túrák azért jók, mert mindig tudod, mire számíthatsz, de ez nem jelenti azt, hogy a spontaneitás kiveszne. Mindent meg lehet beszélni, változtatni... — ez az, amiért sokan visszatérő utasaitok vagyunk!
Felejthetetlen élményt adott a téli táj szépsége, a vastag hóval borított fenyvesek, befagyott tavak látványa. Tiszta, csendes, érintetlen természet. Ezt csak átélni lehet!
Ismét egy felejthetetlen élményt kaptam, csodás, változatos tájakon és programok során. A kirándulások, fürdések, szállások (sátrak különösen) mind csodálatosak voltak. Szuper csapat, rengeteg nevetéssel. Óriási köszönet a túravezetőknek!
Ismét egy felejthetetlen túrán vettünk részt, kaptunk az ókori világ titkaiból ízelítőt, leereszkedtünk a piramisok mélyére, hajókáztunk a Níluson, részesei lettünk Kairó pezsgő életének!
Omán egy tökéletes úticél, annak ellenére, hogy otthon nem sokat tudunk róla! Keleties hangulat, barátságos, kedves emberek, hangulatos városok, rengeteg természeti szépség. Az út nagyon jól megszervezett, a túravezető mély Közel-Kelet ismerete sokat ad a tökéletes élményhez!
Tökéletesen kihasználtuk az utazás minden percét. Szuper volt a szervezés, a kisbuszok, a pontosság, kedvesség. Bármikor eljönnék veletek bárhova! Még így is, hogy Zsákbamacska volt! Ügyesek vagytok, csak így tovább! Jövünk máskor is, vigyázzatok!
Élményekkel teli úton vettem részt. A barlangos úszás maga volt az igazi kuriózum. Dubai csillogását, Omán hagyomány ápolását látni kell, hogy bepillantsunk az Arab-öböl életébe. Kiváló túravezetők, vidám útitársak színesítették a felejthetetlen élményt.
Első hátizsákos túrám volt az egyiptomi. Hatalmas élménycsomag volt számomra!
Ismét egy jól összerakott út, új országok, élmények, kalandok, ismerősök. Láttuk az olaj, az arany, a pénz hatalma mellett a nélkülözést és a vendégmunkások kiszolgáltatottságát. Tiszta, rendezett települések, változatos táj, a sivatag homokdűnéi, a hullámzó tenger, hatalmas hegyvonulatok, mély szakadékokkal és közöttük megbújó tiszta forrásokkal.
Gyerekkori vágyam volt ez az egyiptomi utazás. Köszönöm, hogy lehetővé tettétek! Ismét egy úti filmben éreztem magam!
Az utazás alatt többször eljött a „tökéletes pillanat”: a kanyon túrán, a vádikban fürdőzés közben, a sivatagban hullócsillag alatt vagy egyszerűen csak az autóban, utazás közben. Mindent megkaptam, amiért jöttem. Köszönöm!
Lezárt élménytúráink
Szűrő: Nincsen Gasztrotúra Kultúrázás Ne mondd el anyunak! Roadtrip Természetjárás Túrázás Vitorlázás Vonatozás