⚠️ Bár sosem zárjuk ki a lehetőségét a bővülésnek, jelenleg aktívan nem keresünk új marketing-koordinátor munkatársat. Ennek ellenére nyitottak vagyunk új impulzusokra, ezért is tartjuk nyitva a lenti űrlapot — de kérünk, erre a munkakörre csak annak tudatában adj le jelentkezést és önéletrajzot, hogy várhatóan nem fogunk azonnali visszajelzést adni számodra, s előfordulhat, hogy csak hosszabb idő elteltével keresünk meg. Köszönjük megértésed!
Hétvégén megyünk a Járatlan Utakon Fesztiválra, és a kész roll-up tervet el kéne vinni nyomdába, illetve a hírlevél feliratkozási landing page is véglegesíthető. Rálesek előbb az Analytics-re: hogy állnak a futó kampányok? Google hirdetés most nem igazán konvertál, vajon mi baj lehet a kulcsszavakkal? A múltkori hírlevél kampány viszont jól sikerült: hozott két jelentkezőt Japánra, mehet a vállveregetés, sőt iszom egy kávét! Kávéról jut eszembe, az etióp kaland régen hazaért, a résztvevők már nagyon várják a képválogatást, hogy állunk vele? Mindeközben egy kedves utas is érdeklődik e-mailben, hogy nem találja a leírásban kell-e napernyőt vinni a lappföldi kalandra…
Persze nem minden nap fog így szólni a belső monológod, ám a fenti példa egyáltalán nem a képzelet szüleménye. Izgalmasnak hangzik? Élvezed a pörgést, a változatos megoldandó kihívásokat és a nagy erővel járó nagy felelősséget? Örömmel tartod kézben online hirdetési kampányok tervezett lebonyolítását éppúgy, mint offline megjelenések improvizációt igénylő levezetését? Megy a kreatív szövegírás, a lényegre törő e-mailes kommunikáció, és időnként szívesen változol át háttérben meghúzódó Excel-mágussá?
Lehet, hogy Te vagy az a marketing-koordinátor, akit keresünk?
(Ha inkább utazásszervező-polihisztor-megoldóemberként képzeled el magad nálunk, itt nézz körül!)