„Nagyon örülök, hogy erre a túrára eljöhettem, szerintem életem végéig mesélni fogom!” Utasszáj
Aktuális élménytúráink
Szűrés:
Rendezés: Időrendben Szabadság szerint Karbonlábnyom szerint F.É.M. szerint
Utasszáj
Egy másik világba csöppentem (életmód, kultúra), sokat lehet tanulni a japánoktól (többek között pontosságot, mások iránti tiszteletet, tisztaságot). Jó lenne, ha minél többen jutnának el ebbe a távol-keleti országba!
Egy igazi, hamisítatlan roadtripben volt részem a két hét alatt az USA elképesztően változatos és még inkább varázslatos tájain. Mindez sok-sok nevetéssel, nagyszerű emberekkel és jópár váratlan kalanddal megfűszerezve. Köszönöm a csodálatos élményeket!
Ikonikus utazás, amit az unokáimnak is mesélni fogok. Igazi ROAD MOVIE élmény!
Lappföldet látni kell és megélni az általa nyújtott élményeket! Az érintetlen természet szépsége beszippantja az embert és feltölti energiával.
Életem bakancslistája! Fantasztikus élmény volt, a túra programjai nagyon jól voltak összeállítva! Imádtam minden percét! Nagyon köszönöm!
Csodás természeti adottságok és vidék, rengeteg nevetés! Nagyon élveztem ezt a zsákbamacska ötletet, a várakozást is, várom, hogy újra jöhessek majd!
Nagyon kedves, felkészült, segítőkész túravezetők! Szicília régi közös családi álom volt, végre megvalósult, köszönjük Nektek! Örülök, hogy tudtam gyakorolni a nyelvet és aludhattam Agriturismoban. Az Etnán párszor legyőztem magam fejben amit az életben biztos többször is hasznosítani fogok!
Az utazás alatt többször eljött a „tökéletes pillanat”: a kanyon túrán, a vádikban fürdőzés közben, a sivatagban hullócsillag alatt vagy egyszerűen csak az autóban, utazás közben. Mindent megkaptam, amiért jöttem. Köszönöm!
Köszönöm ezt az élménydús utazást, ahol végig érezni lehetett az odafigyelést és a biztonságot!
Kisebb fenntartásokkal viszonyultam █████████hoz, azonban a meglátogatott helyszínek és a jó társaság feledtette minden kezdeti aggodalmamat. Tetszett a szállás felszereltsége és elhelyezkedése, illetve a városok közötti közlekedés. Remélem hamarosan újból részt vehetek egy ehhez hasonló élményekkel teli túrán.
Élményekkel teli úton vettem részt. A barlangos úszás maga volt az igazi kuriózum. Dubai csillogását, Omán hagyomány ápolását látni kell, hogy bepillantsunk az Arab-öböl életébe. Kiváló túravezetők, vidám útitársak színesítették a felejthetetlen élményt.
Első közös, szervezett utazásom, nagyon jó benyomást keltett, szuper volt! Köszönöm!
Felhőkarcolók, sivatag, „Grand Canyon”, tenger, Wadi, pálmafák, stb. Egyszerűen nem találtam rá szavakat, annyira gyönyörű helyeken jártunk! Nagyon jól el van találva az egyensúly a városba mászkálás és természeti szépségek között!
Első utunk volt veletek, tesztjelleggel jöttünk, de olyan jól éreztük magunkat, hogy már a következő közös túrát tervezzük veletek! Amit négy napból Szicíliában ki lehet hozni, azt megtettétek, rugalmasan, nyitottan, jókedvűen! Élmény volt veletek utazni, ajánlani fogunk benneteket másnak is!
Örök emlék lesz a Fudzsinál látott misztikus hangulatú Szengen-dzsi, az Arany Pavilon ragyogása és a varázslatos Fushimi Inari! Hosszú időre feltöltődött a lelkünk a sok szépséggel!
Turistamágneseken túl mindig sikerült a háttérbe is bepillantást nyerni, akár spontán szembejövő lehetőségek megragadásával.
Elképesztő tájak, barátságos amerikaiak, jó társaság, közös főzések és mosogatások, fárasztó napok. Ez mind az USA nemzeti parkok kalandtúra. Kihagyhatatlan!
Az érzés, hogy bármi történjék is, akár víz ráz, akár a vonaton hallgatjuk más emberek hortyogását, ergo akárhány alkalommal léptem át komfortzónámat, annyival több élménnyel térek haza. Márpedig India a komfortzónák átlépéseinek országa!
Rendkívüli élmény volt a kilátás Abiskonál, illetve a befagyott tó jegén történő túrázás! Nagyon egyedi és felejthetetlen élmény volt a civilizációtól ennyire távol eső részen túrázni és a természet ezer szépségét megcsodálni!
Csodálatos, lenyűgöző, de egyben „megterhelő”. Nehéz feldolgozni azt a rengeteg ízt-hangot-életritmust, ahogy a nagyvárosokban élnek! A vidéki nyugalom és környezet lélegzetelállító volt!
A szurdokban mezítláb sétálás jéghideg vízben: az előző szeles nap után nagyon jól esett és izgalmas kihívás volt bemenni a 4 fokos vízbe a meleg téli szélcsendes napsütésben. A víz kristálytiszta volt, a vízben apró és nagyobb kövek váltogatták egymást, s meredek csipkés bazaltoszlopok mutatták meg a szurdok mélyén sebesen száguldó patak útját.
A kevesebb több! — Ezen az úton tapasztaltam meg, hogy mit jelent „szívet gyönyörködtető” helyeken megállni egy pillanatra, a jelenben lenni, és azt gondolni, hogy megállt az idő, semmi nem számít, csak a szépség, a harmónia és az örökkévalóság.
Nagyon tetszett, hogy Csongor ennyire jól kijött velünk és sok időt töltöttünk együtt, mert emiatt sokkal személyesebbnek és biztonságosabbnak éreztem az egész utazást. Szerintem nagyon családias és laza volt a hangulat, nem aggódtunk felesleges dolgokon, ami mindenkinek megkönnyebbítette az utazást.
Első túrám volt a Qalandarral és bár nem láttuk a vágyott északi fényt, felejthetetlen élmény volt. Köszönet érte!
Tökéletesen kihasználtuk az utazás minden percét. Szuper volt a szervezés, a kisbuszok, a pontosság, kedvesség. Bármikor eljönnék veletek bárhova! Még így is, hogy Zsákbamacska volt! Ügyesek vagytok, csak így tovább! Jövünk máskor is, vigyázzatok!
A hindu szentélyek, mogul sírhelyek gyönyörűsége felejthetetlen. India magával ragadja, s elvarázsolja az embert, miközben alaposan el is fárasztja. Remélem, hogy még visszatérhetek ebbe a csodába!
Azt szeretem a legjobban a qalandaros utakon, hogy a jó csapat egy akkora pluszt ad az egyébként is tartalmas programokhoz, ami miatt mindig szívesen fogok veletek utazni, mindegy az úti cél!
Készüljetek fel, jó? Mert ebben az országban minden megtörténhet. Aztán van, hogy semmi sem történik. De az is előfordulhat, hogy egyszerre mindkettő!
Hihetetlenül szuper volt felmászni a sivatagban egy homokdűnére, ott ücsörögni és beszélgetni az óriási telihold alatt! Nálatok jobb társaságot nem tudtam volna elképzelni erre az útra, régen nevettem már ennyire sokat!
Örülök, hogy ilyen remek csapattal egy igazán kalandos Qalandar túrán vehettem részt. Jókedv, móka, kacagás és hát a lenyűgöző nemzeti parkok örökre belopták magukat a szívembe.
Kisebb fenntartásokkal viszonyultam ███████hoz, azonban a meglátogatott helyszínek és a jó társaság feledtette minden kezdeti aggodalmamat. Tetszett a szállás felszereltsége és elhelyezkedése, illetve a városok közötti közlekedés. Remélem hamarosan újból részt vehetek egy ehhez hasonló élményekkel teli túrán.
A csillogás és fény városából a csodálatos hegyek országába. Ez így egy tökéletes kombó.
Pontosan arról szólt, amit szerettem volna megnézni, megtapasztalni Japánban: finom ételek, nyüzsgő nagyvárosok, gyönyörű vidék, ismeretlen-érdekes szokások. Bepillanthattam ebbe a távoli, de vonzó világba, és minden percét és mozzanatát imádtam!
Azt szeretem a legjobban a Qalandaros utakon, hogy a jó csapat egy akkora pluszt ad az egyébként is tartalmas programokhoz, ami miatt mindig szívesen fogok veletek utazni, mindegy az úti cél!
Felejthetetlen élményt adott a téli táj szépsége, a vastag hóval borított fenyvesek, befagyott tavak látványa. Tiszta, csendes, érintetlen természet. Ezt csak átélni lehet!
Az előtte lévő kapunál álltunk. Már azelőtt is lehetett látni a kupolát, ahogy a fal mögött megcsillant. Ekkor azonban az épület teljes első része láthatóvá vált. Elkáromkodtam magam. Régóta vártam erre. Nagyon rég óta. Mindig is, gyakorlatilag. Ekkor beléptem, és feltárult teljes pompájában. Szédületes volt!
A lappföldi túra felér egy túlélő-táborozással. A gyönyörű tájak és a sarki fény látványa azonban felülír minden nehézséget és megpróbáltatást! Felejthetetlen élmény volt!
Mindent megkaptam, amire számítottam. Olykor úgy éreztem magam, mintha a nagyvárosok nyüzsgő forgatagából a középkorba csöppentem volna vissza!
Ami az indulás előtt egy jól hangzó program volt, életérzéssé vált! Megmutattátok, milyen is az élet a saját komfortzónámon kívül és újraértékeltem a kitartás és az alázat fogalmát miközben csodáltam a sok gyönyörűséget ami körbevett minket!
Taormina romos színházából nézni a Napot csodálatos volt, és nagyon élveztem utána „eltévedni” a város szűk kis utcácskáiban a pisztácia boltot keresve! Lenyűgöző volt az Etna holdbéli tája, és kicsit borzongató volt az ereje, amikor hallottuk mormogását, és láttuk éjszaka a felcsapó lávát a távolban!
Omán egy tökéletes úticél, annak ellenére, hogy otthon nem sokat tudunk róla! Keleties hangulat, barátságos, kedves emberek, hangulatos városok, rengeteg természeti szépség. Az út nagyon jól megszervezett, a túravezető mély Közel-Kelet ismerete sokat ad a tökéletes élményhez!
A magyar pesszimista gondolkodás elleni legjobb ellenszer!
Ismét egy jól összerakott út, új országok, élmények, kalandok, ismerősök. Láttuk az olaj, az arany, a pénz hatalma mellett a nélkülözést és a vendégmunkások kiszolgáltatottságát. Tiszta, rendezett települések, változatos táj, a sivatag homokdűnéi, a hullámzó tenger, hatalmas hegyvonulatok, mély szakadékokkal és közöttük megbújó tiszta forrásokkal.
Az első utam volt Európán kívül, alapvetően pozitív élmény volt. Tetszett, hogy az összes tervezett programra sor került, ez jó szervezést jelent. Egy ilyen túrának elengedhetetlen része, hogy az ember kilép a komfortzónájából (vonaton alvás), ez is ad az élményhez.
Ismét egy felejthetetlen élményt kaptam, csodás, változatos tájakon és programok során. A kirándulások, fürdések, szállások (sátrak különösen) mind csodálatosak voltak. Szuper csapat, rengeteg nevetéssel. Óriási köszönet a túravezetőknek!
Fontos tapasztalat, hogy az élmények akkor rögzülnek legjobban, ha van kivel átélni és van kivel megosztani. Jó érzés lesz otthon a hazai barátoknak elmesélni, hogy fantasztikus helyen, új barátokat szereztünk!
A mesés, misztikus India meghódított, elvarázsolt, és egyben mélyen elgondolkodtatott!
Japánra igaz, az egyszerűség gyönyörködtet. Az ország, ahol tökéletesen biztonságban érezheti magát az ember. Az ország, ahol többet érnek a külsőségeknél a belső értékek.
Az Etnán fantasztikus volt megküzdeni az elemekkel az orkán erejű hófúvásban, a szikrázó napsütésben fehérlő, széllel barázdált, bazalttufa kövekkel és sziklákkal tarkított hegyoldalban, a fiókkráterek és parazitavulkánok között. Életreszóló élmény, teljesített kihívás, nagyszerű tapasztalat!
Életem meghatározó élménye, ha nincs sarki fény, a túra önmagában is olyan csodákat nyújt, amiket látni kell és átélni! Szuper volt a csapat, köszönet mindenért!
Lezárt élménytúráink
Szűrő: Nincsen Gasztrotúra Kultúrázás Ne mondd el anyunak! Roadtrip Természetjárás Túrázás Vitorlázás Vonatozás