Ajánlataink iskoláknak
Ötletet keresek! Ajánlatot kérek!
Osztály- vagy évfolyamkirándulás? Nyelvszakos, töri- vagy földrajz faktos tanulmányút? Érettségi utáni kalandozás? Csapatépítő kikapcsolódás a tanári karnak…? Az alapításunk óta eltelt években számos megkeresést kaptunk állami, egyházi és alapítványi iskoláktól diákutak szervezésére Európába és azon túlra is. Megtapasztaltuk, hogy minden túránk maradandó hatással van a fiatalokra, kiemelkedően segíti személyiségfejlődésüket és közösségi kötődésüket — legyen szó akár párnapos kárpát-medencei kiruccanásról, akár többhetes fejlődő országbeli tapasztalatszerzésről. Hisszük, hogy élménytúráink eszközül szolgálnak arra, hogy a jövő társadalmát életrevaló, elkötelezett, felelős, egészséges és a mindennapokban is sikeres, aktív polgárok alkossák, akik pozitív változást idéznek elő nemcsak szűkebb, hanem tágabb környezetükben is. Hisszük, hogy a fiataloknak a világon mindenhol aktív szerepet... Tovább kell vállalnia a béke megteremtésében, fenntartásában — és hisszük, hogy ehhez a legjobb módszer, ha minden fiatal személyes tapasztalatok sokaságával kerül közelebb a világ és a világban élők megértéséhez.

Akkor dolgozunk jól, ha — az élménypedagógiai módszertant messzemenően szem előtt tartva — minden programunk alkalmat ad találkozásokra, tapasztalatszerzésre, cselekedve tanulásra, problémamegoldásra, kihívásokra, komfortzónából való kilépésre, határok feszegetésére — de ezzel együtt töltődést, kikapcsolódást és motivációt is jelent a résztvevőknek. Túráink szervezése során kiemelt figyelmet fordítunk a széleskörű fenntarthatóságra az ENSZ által egyhangúlag elfogadott 17 Fenntartható Fejlődési Cél alapján. Látjuk, hogy egyre nagyobb igény mutatkozik az „extrémebb“, vagyis a nyugati kultúrkörön kívül eső iskolai szervezésű programokra: vezettünk már diákcsoportokat Marokkóba, Indiába, Szentföldre, és számos szovjet utódállamba is. Az ilyen megkereséseket mindig nagy örömmel teljesítjük, hiszen az Európán kívüli világ megismertetésével a fent méltatott eredményeket mindennél látványosabban érhetjük el.

Célunk, hogy minden fiatal számára elérhetővé tegyük az úton levés élményét, a megismerés kalandját. Ezért a légi közlekedésből jól ismert fapados modellt alkalmazzuk: mindenhol a legolcsóbb lehetőségeket aknázzuk ki, és a lehető legkevesebb költséggel dolgozunk: nem tartunk fenn drága irodahelységet és ügyfélszolgálatot, nem szerződünk helyi partnerekkel, nem bízzuk másra a repülőjegyek vásárlását — egyszóval semmilyen felesleges kiadásunk nincs, így ezeket nem is kell beépítenünk diákqalandjaink árába. Jól kiismertünk minden olyan lehetőséget, mely a diákok számára kedvezményt jelenthet — és ezeket maradéktalanul ki is használjuk. Így például olcsóbb, akár kimondottan fiataloknak szóló repülőjegyeket tudunk vásárolni, illetve a “földi” költségeken is számos helyen spórolni tudunk a belépőjegyektől kezdve a közlekedésen át egészen a szállásokig. Majd meglátod: több belefér, mint elsőre gondolnád! Tudjuk, hogy a befizetések kezelése és a számlázási igények kielégítése számodra nyűg: ezeket levesszük a válladról, hiszen minden megrendelésnél egyéni, elektronikus jelentkezést, fizetést és számlázást alkalmazunk.

Szemezgess ajánlott diákqalandjaink közül, vagy engedd szabadjára fantáziádat és kérj ajánlatot tőlünk saját elképzeléseid megvalósítására. Ne fogd vissza magad: minden ötletedre kíváncsiak vagyunk!
Ajánlott DiákQalandjaink
Szűrő: Nincsen Európa Európán túl Kárpát-medence
Utasszáj
Szuper volt, hogy húzott magával a csapat, nem lehetett lustulni, esélyem sem volt bármi fontosat kihagyni! Sokkal jobb így többen, közösségben utazni! Menő a sátoros-autóbérlős megoldás is. A lelki tartalomért külön hálás vagyok, persze ebből sosem elég, hiszen felfoghatatlan helyeken jártunk!
Most hazamegyek, és kell egy-két nap, hogy feldolgozzam a rengeteg élményt és látnivalót, elhelyezzem magam térben és időben. Tartalmas, mozgalmas volt!
Gyönyörű helyszíneken, a Biblia nyomában jártunk, volt idő elmélyülni, lelki élményeket szerezni. A program összeállítása sokoldalú volt, változatos. Kiemelném a közösségi élényt, együtt jó utazni és felfedezni a világot! Túravezetőnk lelkiismeretes, profi vezető, aki mellett biztonságban voltunk!
Nem csak egy utat, hanem lelki élményt is adtatok! Látszott, hogy a szervezőknek ez nem egy munka, hanem hivatás! Jó volt kizökkenni a komfortzónából, 15 év után újra sátrazni, megismerni a természetet.
Nem vagyok katolikus, soha nem voltam még zarándoklaton, és ezek után volt mégis hihetetlen élmény számomra a keresztút Jeruzsálemben!
Különleges élményekkel és új barátságokkal megyek haza, nagyon köszönöm a szervezést, a türelmet és az életre szóló kalandos emlékeket!
Jézus nyomán járva megérintett a természet és a kultúra, az emberek és a történelem, a vallások és a hit. Köszönöm mindezekre a lehetőséget!
Sok kellemes meglepetéssel szolgált. Az épületek szebbek, az utcák tisztábbak, az emberek kedvesebbek, mint vártam! Lányoknak a kendő — néha csador — viselése türelmet igénylő kihívás, ugyanakkor újabb lehetőség kiegészítő-kollekciónk bővítésére!
Azért szeretem a Qalandar túráit, mert mindig van bennük kaland és izgalom! A marokkói út egy igazán sokszínű utazás volt, tele gasztro, kulturális, történelmi és vallási élményekkel. Sok új, érdekes dolgot tanulhattam az út során és szuper embereket ismerhettem meg mindeközben!
Aki a Kaukázusba szeretne jönni és nem veletek jön, az kötözni való bolond!
Fantasztikus volt az egész út, átfogó képet kaptunk a bejárt helyek történetéből és mai szerepükről. Rengeteg kedvenc élményt szereztem, akár Masszáda erődjére, Boldogmondások hegyére, vagy a Holt-tengerre gondolok! Egy életre való utazás részese lehettem!
Hatalmas és felejthetetlen élmény volt ez az út! Káprázatos természet, izgalmas és szórakoztató utazás, különleges élmények, a „valódi helyi élet egy szeletének megtapasztalása”. Profi túravezetés, pont jó mennyiségű és érdekes információval; „méltó és igazságos; illő és üdvös” lelki tartalommal (komoly értelemben)!
Nagyon örülök, hogy teljesen új földrészre utaztunk, új kultúrát ismertünk meg. Örültem, hogy önállóan felfedezhettük a medinák sűrűjét, mindezt biztonságban! Nagyon jó volt a társaság, a túravezető tök laza és könnyen azonosult velünk. Tetszett a szállások hangulata. Kellemesen csalódtam, mivel sok rosszat hallani Marokkóról! Köszönöm!
Utazni csak a kövekért, nem éri meg. Itt nem csak köveket láttunk, hanem életet is, lelket is — talán így teljesíti a Qalandar igazán nevének jelentését!
Kiváló szervezés, nagyszerű idegenvezető, szuper program. Az egész Qalandar-élmény igazán emlékezetes és gondolkodás formáló. Köszönöm, hogy részese lehettem!
Úgy utaztunk, ahogy én szeretek: nincs légkondis autóbusz, hotel minibárral, hanem platzkart, marsrutka, hostelek...
Szeretettel ajánlom mindenkinek, aki utazási irodán keresztül szeretné álmait élménnyé valósítani! Profi szervezés, profi túravezetés, jó hangulat. Köszönöm szépen, hogy veletek élhettem át a Kaukázus nyújtotta látnivalókat, élményeket!
Egyensúly a természet és a kultúra között, az utópisztikus Nur-Szultantól az ősi Kíváig. Érdekes időutazás a Kelet, a Nyugat, a szovjet idők és a Selyemút ideje között!
A marokkói úton egyáltalán nem azt kaptam, amire számítottam - százszor többet! Fantasztikusan sokszínű ország, barátságos emberek nagy vendégszeretettel, szuper élmények és csodás látnivalók. A társaság nyitott, közvetlen, vidám - ugyanígy a túravezető is!
Az iráni emberek csodálatosak! Kifinomult, méltóságteljes gesztusaik, higgadtságuk és önzetlen vendégszeretetük, nyitottságuk teszi őket különlegessé. Egészen egyedülálló, ahogy itt bánnak a külföldivel, kedvességükért pedig nem várnak ellenszolgáltatást!
Nagyon jónak tartottam, hogy az első napon elmentünk egy hammamba, ezzel a túra elején kiléptünk a komfortzónánkból és egyben kaptunk egy nagyon bensőséges képet arról, ahogyan ez a kultúra működik!
Eldönthetetlen, hogy ilyen kedvesek az iráni emberek, vagy ilyen sok a titkosügynök...
Egy rendkívül összeszedett út, ahol még egy váratlan kazah esküvői meghívásnak is helye akad! Jó kedv, lazaság, elképzelhetetlen távok, platzkart, érdeklődő és nyitott helyiek, lehetetlenül kék tavak, posztszovjet hangulat, türkiz mecsetkupolák és biztos útvonal. Az útleírás nem hazudik, minden olyan, amilyennek le van írva. Vagy talán még szebb! Életem útja volt!
Hatalmas élmény volt ismét! Rengeteget nevettünk, szuper jó társaság jött össze. Soha nem jöttem volna el Grúziába, ha nem szervezetten jövök. Nagyon jó a dinamikája ennek az útnak is, imádtam minden percét és gyönyörű élményekkel hagyjuk el Grúziát.
Óriási kultúrsokk, rengeteg olyan dolog, amit még sosem láttam! Életem legjobb napjai közé tartoznak azok a napok, amiket Marokkóban tölthettem. Az biztos, hogy nagyon sok minden átértékelődött bennem, és innentől százszor jobban fogom becsülni azt, hogy egy olyan családba születtem, ahol mindent megkapok, amire szükségem van!
Tabukat, előítéleteket döntögető út volt!
Kazahsztán és Üzbegisztán eddig két üres folt volt a fejemben Közép-Ázsiában, utunk után viszont úgy maradnak meg emlékezetemben, mint két nagyon különleges és nem mindennapi ország! Az pedig, hogy a Qalandarral jöhettem, rengeteget adott az élményfaktorhoz, a jó társaságtól kezdve a szuper túravezetésig minden adott volt ahhoz, hogy egy felejthetetlen élményben legyen részem!
Izgalmas helyek, finom ételek és olyan kulturális kincsek, melyeket feltétlenül meg kell ismerni!
Szuper volt, hogy ezalatt a 12 nap alatt Közép-Ázsia hány arcát ismerhettük meg! Talán az egyik legváltozatosabb, legsokrétűbb és mégis legkoherensebb utazás amelyen voltam.
Kedves, közvetlen helyi emberek, elképzelhetetlen látnivalók, kellemes, vidám útitársak, jól felkészült, segítőkész túravezető tette örökké emlékezetessé egy teljesen más világba való bekukkantás élményét. A fárasztó utazást feledtette az új, egzotikus élmények sokasága.
Mindenkinek ajánlom, aki a muszlim világot csak a hagyományos „utazási irodás” verzióból vagy a médiából ismeri! Megéri kipróbálni milyen az igazi bazár hangulat, milyen a helyi kaja, mit isznak és hol fürdenek, milyen a vidéki élet, mert erről nem szólnak az úti filmek, ezt személyesen kell átélni!
Csodálatos élmény volt az egész utazás! A Szentföld a fontos bibliai helyszínek mellett gyönyörű természeti képződményekkel is rendelkezik. Öröm volt ezek közül néhányat megismerni! Ennek az egy hétnek eseményei olyan sűrűek voltak, hogy bőven hagytak feldolgozni valót maguk után!
Mindennel elégedett voltam és úgy érzem ezzel az utazással teljesen kikapcsolódtam és lelkileg felkészültem a rám váró érettségire! Köszönöm, hogy megismerhettem egy teljesen más kultúrát és a miénktől különböző életstílust! Ezek a tapasztalatok nagyon mély benyomást tettek rám! Úgy hiszem, ez egy örök élmény marad számomra és köszönöm, hogy volt lehetőségem eljutni Afrikába!
Amikor megérkeztünk Betlehembe a társaság egészét egy csodás érzés fogta el, hosszú volt a sor, de ahogy egyre közeledtünk a Jászolhoz mindenki egyre jobban izgult, hatalmas hitélmény volt, mindenki meghatva távozott!
Hihetetlen, hogy milyen sokrétű volt az egész túra! Fantasztikus volt barangolni a csodás természeti helyeken (Holt-tenger, Masszáda, En Avdat Nemzeti Park), nagyon megérintő volt meglátogatni Jézus életének állomásait és borzasztóan érdekes volt megismerni az itteni kultúrát, vallásokat, embereket!
Ez az utazás nem volt sétagalopp, de cserébe rengeteg különleges élményt nyújtott, olyanokat, melyeket egy szokványos utazási irodától nem kap meg az utazó! A gondosan összerakott program változatos volt, melynek minden percét élveztem!
Döbbenetes élmény volt Jeruzsálemben a Via Dolorosa, a keresztút végigjárása! Az esti sötétségben, a többezer éves városban rátalálhattunk Istenre! Az állomásokon saját életünket és tapasztalatainkat állítottuk párhuzamba Krisztus keresztútjával. A Szent Sírhoz érkezve elsírtam magam!
Köszönöm szépen, nagyon élményteli út volt egy szuper csapattal.
Nekik már szerveztünk DiákQalandokat
Prohászka Ottokár Katolikus Gimnázium
Szent Angéla Ferences Ált. Isk. és Gimn.
Békásmegyeri Veres Péter Gimnázium
Budai II. Rákóczi Ferenc Gimnázium
Szabó Lőrinc Kéttannyelvű Ált. Isk. és Gimn.